Незабаром літо – час далеких подорожей і просто виїздів на природу. Для захисту лакофарбового покриття від мікротравм, небажаного впливу дощу і рослин на кузов наносять восковий захист – про це ми говорили буквально вчора.
Матеріали для цього бувають різних типів, відповідно, різняться і способи застосування. Де нанести захист, куди звертатися?
1.На автомийці. Так званий «гарячий віск», яким після миття обдають машину професійні мийники, не тільки створює на автомобілі захисний шар, а й прискорює процес сушіння поверхні. Це важливо передусім взимку, коли вода, що замерзає на кузові, може збільшувати мікротріщини і провокувати відшаровування фарби або лаку. Але скоро літо, та й захисна здатність такої обробки відносно недовговічна. Тому є сенс розглянути інші варіанти.
2.У професійних полірувальників. Професійний препарат, так званий «твердий віск», може зберігати свою дію до півроку. Насправді це рідкі речовини, які зазвичай наносять в умовах СТО фахівці. В принципі, нанести такий рідкий «твердий віск» можна і самостійно, а от купити його для себе важко, оскільки ці препарати постачають у великій тарі (від 5 літрів) і відповідно коштують чималих грошей.
3.У себе в гаражі. Густі за консистенцією аматорські суміші (з воском карнауба, тефлоном тощо), які продають під виглядом воскових поліролей, насправді часто не містять абразиву і служать в рівній мірі і для додання блиску, і для створення захисної плівки на кузові. Однак, добираючи тюбик або банку в магазині, уважно читайте етикетку: якщо вам попадеться поліроль із абразивними добавками, то полірування буде вже т.зв. глибоким, зі зняттям частини лакофарбового покриття, а це вже дещо інша тема.