X

Святкуємо 50-річчя тюнінгового підрозділу AMG

В этом году Daimler AG отмечает полувековой юбилей тюнингового подразделения AMG, которое сегодня полностью принадлежит концерну.

AMG – ця абревіатура в усьому світі асоціюється потужними ексклюзивними автомобілями, які дарують величезне задоволенням від водіння. Фірма була заснована Гансом-Вернером Ауфрехтом і Ерхардом Мельхером 50 років тому. Сьогодні компанія AMG входить до складу концерну Daimler, а над створенням унікальних спорткарів трудиться колектив із 1500 співробітників.

У 1967 році Ганс Вернер Ауфрехт і Ерхард Мельхер засновують компанію AMG – «Конструкторсько-випробувальне бюро з розвитку двигунів для гоночних автомобілів» у Бургшталлі. Абревіатура складається з перших літер: “A” від прізвища Ауфрехт, “М” від прізвища Мельхер і “G” від Гроссаспах – місця народження Ауфрехта.

У 1971 році AMG здобула світову популярність за один день: червоний AMG 300 SEL 6.8 під час 24-годинних перегонів Спа-Франкошамп (Бельгія) став переможцем у своєму класі та другим – у загальному заліку.

Повністю відреставрований AMG 300 SEL 6.8 1971 року перебуває в колекції заводського музею.

Заснування нового підприємства в Аффальтербасі відбувається в 1976 році. У новому приміщенні майстерня гоночних двигунів перетворюється у виробника спортивних седанів і купе.

У 1984 році Мельхер розробляє головку блоку циліндрів із сучасною чотириклапанною технологією. Інновація застосовується на 5,0-літровому V8 у моделі Mercedes-Benz 500 SEC.

Принцип «Одна людина – один двигун» працює на AMG із 1984 року.

Нова головка блоку циліндрів використовується з 1986 року не тільки в S-Class AMG-версії, а й у звичайному седані. З 1987 року цей мотор з’явився на купе Е-Class (W124). 360-сильний автомобіль отримав прізвисько The Hammer – молот.

З 1988 року AMG допрацьовує не тільки гоночні Mercedes-Benz 190 E, а й бере участь у німецькому кузовному чемпіонаті DTM. У 1990 році AMG підготувала для чемпіонату DTM новий 190 E 2.5-16 Evo II (на фото).

У 1990 році починається співпраця з Mercedes-Benz. Через рік компанія AMG розробляє і складає спортивні версії автомобілів Mercedes-Benz.

У 1993 році на ринок виходить C 36 AMG – перший серійний автомобіль, розроблений спільно з Daimler-Benz. За чотири роки продажі досягли рекордної позначки у 5 тисяч екземплярів.

У 1996 році C 36 AMG вперше стає офіційним автомобілем безпеки чемпіонату Формули-1.

Із 1991 року Mercedes-AMG на 51% належить DaimlerChrysler. Презентовано найпотужніший у світі серійний родстер – SL 73 AMG.

У 2001 році на автомобілях AMG з’являється інноваційна 5-ступінчаста секвентальна коробка передач. На моделі C 32 AMG її встановлювали в комбінації з 3,2-літровим двигуном V6 з механічним нагнітачем.

У 2005 році концерн Daimler AG стає повноправним власником компанії AMG.

Представлений у 2009 році Mercedes-Benz SLS AMG став першим автомобілем, повністю створеним майстрами компанії.

З виведенням на ринок SLS AMG GT3 у 2011 році бренд AMG виходить на спортивну арену як постачальник болідів для приватних команд.

Представлений у 2014 році Mercedes-AMG GT став другою самостійною роботою фахівців Mercedes-AMG.

Реалізувавши у 2015 році 70 тисяч автомобілів, Mercedes-AMG встановив черговий рекорд продажу.

У 2016 році в перегонах ADAC «24 години Цюріха» на трасі Нюрбургрінг перші чотири місця займають автомобілі Mercedes-AMG GT3.

Плани і перспективи

У 2016 році покупці отримали 99235 автомобілів Mercedes-AMG, а зростання продажів становить 44,1%. Продаж із 2013 року збільшився більше ніж утричі. Таке швидке зростання стало можливим завдяки постійному вдосконаленню спортивних моделей, що мають небувалий попит. Минулого року портфоліо бренду побільшало на десять новинок, тож на сьогодні шанувальникам спорткарів із Аффальтербаха запропоновано понад 50 моделей.

Mercedes-AMG у кожній категорії має багатий і вражаючий вибір варіантів: від найпотужнішого в класі 4-циліндрового двигуна до чудового V12. У лінійці бренду є класичні седани та універсали, позашляховики і купе, кабріолети і родстери. Крім того, покупці можуть обирати між заднім приводом або фірмовою трансмісією 4MATIC, роботизованою коробкою передач із двома зчепленнями або спортивним 9-ступінчастим «автоматом».

Сімейство Mercedes-AMG GT

Особливою гордістю Mercedes-AMG є спорткари GT. Це друге після SLS AMG сімейство, повністю створене в підрозділі. Особливістю конструкції передньомоторної моделі є перенесена до задніх коліс коробка передач, а також легкий алюмінієвий кузов.

Базова версія оснащена 4-літровим 476-сильним V8, а на версії GT S потужність довели до 522 к.с. Минулого року в сімействі GT з’явилися нові представники – 585-сильний GT-R, а також два родстери – GT (476к.с.) і GT C (558 к.с.).

Із виходом моделі GT C компанія Mercedes-AMG розширює своє портфоліо спорткарів, яке тепер охоплюватиме шість модифікацій і гоночний болід AMG GT3.