X

Український виробник на виставці Reifen’16

Грандиозная выставка Reifen’16 в экспоцентре Messe Essen Германия была традиционно посвящена шинам, дискам и оборудованию по их обслуживанию. В этом году в ней принимали участие и украинские производители, и один из них – компания Disla.

Колеса в усіх своїх проявах – шини, диски, декор, виробництво, монтажне обладнання – все це щільно заповнює десять величезних павільйонів знаменитого виставкового центру в Ессені. Це найбільша тематична виставка світу, і тому тут зібралися провідні виробники, сотні національних дистриб’юторів, десятки компаній-посередників – загалом 675 експонентів, рекордна кількість із 1960 року, коли Reifen вперше відкрила свої двері. На 60 тисячах квадратних метрів – найбільші компанії з Німеччини, Великої Британії, Нідерландів, Італії, Тайваню, Китаю та інших країн. Ми можемо пишатися: цього разу тут було два українських учасники, причому обидва – виробники: білоцерківський завод Rosava та підприємство з виробництва легкосплавних дисків Disla.

Український завод із виробництва легкосплавних дисків Disla вперше брав участь у Reifen, це була його спільна з Торговим домом Disla Polska експозиція. Вітчизняна компанія представила шістнадцять моделей дисків. Наш стенд був розташований в одному з головних павільйонів, місця в якому учасники займали ще з 2014 року. Представники компанії, що працювали на стенді, спілкувалися з відвідувачами чотирма мовами, і це було дуже до речі, оскільки Disla удостоїлася уваги представників різних країн. Налагодити контакти з нашим заводом приходили бізнесмени із Західної та Південної Європи, Скандинавії, Прибалтики, Великої Британії, Росії, Азербайджану, Китаю, Тайваню. Було встановлено сімдесят тільки офіційних цільових контактів. Такий щедрий для новачка врожай зустрічей пояснюється кількома чинниками. Найперше відвідувачів привабило те, що Disla – виробник дисків, а не посередник. Ще одна перевага – вигідне географічне положення підприємства, адже з України зручно будувати логістику в будь-який куточок Європи та частину азійських країн. Багатьох приваблював насамперед дизайн дисків, а вже потім вони були приємно здивовані, що мають справу не з «переклейником етикеток», а безпосередньо з виробником. Крім того, були й такі, хто мало не на зуб оцінював якість української продукції. В цьому питанні Disla теж була на висоті, оскільки і технологічний процес на заводі в Київській області, і система контролю якості на ньому побудовані на сучасних засадах. За підсумками Reifen’16 компанія Disla налагодила нові контакти з потенційними клієнтами і постачальниками, зміцнила наявні зв’язки і отримала хороші відгуки в європейській пресі.

Фото Олени Долгополової