X

У Києві помічено знаковий німецький кабріолет

Днями на одній із київських вулиць кореспондентом «Автоцентру» було сфотографовано досить рідкісний на сьогоднішній день кабріолет – на базі Audi Coupe покоління B3. Ця машина – Cabriolet дебютувала на Женевському автосалоні 1991 року та стала першою моделлю Audi c відкритим кузовом за останні 30 років, з моменту появи моделі Auto Union 1000 Sp у 1959-му. Крім м’якого даху новинка відрізнялася від купе B3 видозміненими капотом та задніми ліхтарями.

Спочатку кабріолет оснащувався п’ятициліндровим 10-клапанним бензиновим двигуном робочим об’ємом 2,3 л і потужністю 133 к. с. З ним автомобіль розганявся від 0 до 100 км/год за 9,2 с (з механічною КП) чи 10,6 с. (З «автоматом»). Максимальна швидкість досягала 206 та 202 км/год відповідно. Зазначимо, що на Cabriolet ніколи не встановлювався повний привід Quattro.

З 1993 року в якості опції почав пропонуватися 2,0-літровий 4-циліндровий агрегат в 112 к. с., а також V-подібна «шістка» 2,6 л, що розвивала 150 к. с. У тому ж році машина вийшла на ринок США – з 2,8-ліровим агрегатом V6 у 174 «конячки».

У 1997 році дволітровий агрегат був замінений 5-циліндровим 1,8-літровим, 20-клапанним, від моделі А4 – потужністю 125 л. с. І з цього року остаточне складання Audi Cabriolet проводилося вже на відомому кузовобудівному підприємстві Karmann в Оснабрюку. А взагалі Cabriolet випускався до 2000 року, переживши решту варіантів моделі B3. Загалом було виготовлено 71 350 машин з відкритим верхом.

Читайте також:
Легендарная Audi 80 в идеале как пример б/у авто из Германии