X

У Києві помічено знаковий автомобіль Nissan Laurel

На вітчизняних дорогах сьогодні зустрічаються досить цікаві автомобілі Nissan, випущені не одне десятиліття тому. Серед них – ось такий седан Laurel п’ятого покоління (С32), який вироблявся у 1984 – 1989 роках.

Машина відрізнялася від попередника (четвертої генерації С31) прямолінійними формами кузова. Останній зазвичай для Laurel пропонувався також і в 4-дверному варіанті Hardtop. У 1987 році машина зазнала рестайлінгу, отримавши інші бампери, решітку радіатора та фари. На фото, зробленому кореспондентом «Автоцентру» на одній із київських вулиць, представлено ще ранній варіант.

Nissan Laurel до рестайлінгу

Nissan Laurel після рестайлінгу

Laurel п’ятого покоління став знаковим для компанії. Почнемо з того, що на цій машині вперше у світі з’явилися складні дзеркала з електроприводом. Також вперше для моделі став доступним двигун V6, який доповнив рядні «шістки». Гама силових агрегатів пропонувалася досить широка і стартувала з 1,8-літрового 4-циліндрового карбюраторного мотора в 100 к. с.

Nissan Laurel до рестайлінгу

Nissan Laurel після рестайлінгу

Також був доступний дволітровий рядний 6-циліндровий агрегат, вже з системою упорскування – потужністю 130 к. с. А вже згаданий V6 мав турбонаддув і за робочого об’єму 2,0 л розвивав 170 к. с. Конкуренцію йому становила рядна турбована «шістка» із чотирма клапанами на циліндр, яка при тому ж робочому обсязі видавала 180 к. с. Останній агрегат забезпечував найбільшу максимальну швидкість – 210 км/год. Встановлювався на автомобіль й дизель – рядний 6-циліндровий, робочим об’ємом 2,8 л та потужністю 100 к. с. З ним машина розганялася до 150 – 155 км/год.

Зазначимо, що Laurel п’ятого покоління став останнім представником цієї моделі, що офіційно постачався до Європи. Після зняття машини з виробництва на цьому ринку її замінила більш спортивна за зовнішністю Maxima третьої генерації.

Читайте також:
На українських дорогах можна побачити цікаві автомобілі Leopard