Volvo Trucks представляє нову кабіну з двома рядами сидінь для вантажівок Volvo FM та FMX нового покоління
Наразі ми можемо запропонувати дуже сучасний і широкий асортимент вантажних автомобілів на ринку аварійних і пожежних служб. Нові варіанти Volvo FM і Volvo FMX призначені для того, щоб забезпечити екіпажам аварійно-рятувальних служб приміщення кабін, які відповідають стандартам світового класу», – зазначає Ларс Франк (Lars Franck), менеджер компанії Volvo Trucks з випуску нової продукції, а саме автомобілів спеціального призначення.
Річний обсяг продажів пожежних машин та інших рятувальних транспортних засобів на європейському ринку становить понад 3000 одиниць. На додаток до відповідності національним та міжнародним правилам транспортні засоби повинні бути адаптовані до конкретних вимог кожної аварійної служби. Мають бути забезпечені високі стандарти безпеки, надійності та гнучкості.
Кабіна спроектована таким чином, щоб бути безпечною, ергономічною, практичною і досить просторою
Нова кабіна з двома рядами сидінь може вмістити до дев’яти осіб. Транспортні засоби забезпечують кожній аварійній бригаді найкращі можливості для ефективної та безпечної роботи в жорстких умовах. Ці нові вантажівки пропонують такі саме високі стандарти пасивної та активної безпеки, ергономіки та комфорту, що й інші варіанти нових моделей Volvo FM та Volvo FMX, випущених у 2020 році.
Кабіна ретельно перевірена щодо дотримання вимог безпеки – вона має великі вікна, низьку лінію дверей, великі дзеркала заднього виду та може мати до восьми відеокамер (опція), що забезпечують гарний круговий огляд. Крім того, розроблена компанією Volvo динамічна система кермового керування, що надається як опція, спрощує здійснення маневрування та покращує як ергономічність середовища, так і безпеку водіння.
Робоче місце водія обладнане новим інтерфейсом (розробка компанії Volvo Trucks) з цифровими приладами та кермом з вбудованими кнопками керування, положення якого також регулюється при використанні функції нахилу підголів’я.
Збільшена внутрішня висота створює враження легкого, просторого інтер’єру, в якому є достатньо місця для пересування. Двері мають великий кут відкривання, що полегшує вхід і вихід із кабіни. Цьому сприяють нещодавно розроблені неслизькі освітлені сходинки та чітко позначений помаранчевий поручень, що має ергономічний дизайн та який легко помітити за будь-яких обставин. Інтер’єр кабіни передбачає наявність безлічі відсіків для зберігання шоломів, рукавичок та іншого необхідного спорядження.
Простота конструкції кабіни спрощує та пришвидшує встановлення надбудов та кузовів
Важливою метою розробників нових вантажівок було досягнення коротких термінів виробництва кузовів. За погодженням з провідними експертами компаній, що спеціалізуються на будівництві пожежних автомобілів, група фахівців компанії Volvo з проектування спеціальних автомобілів представила вдосконалену конструкцію кабіни та шасі. Компоненти розміщуються у певних місцях, що полегшує процес виробництва кузовів, і все підготовлено для підключення електричних і пневматичних систем.
«Ми намагаємося бути кращим другом виробників кузова. Наші нові кабіни для екіпажу дозволяють їм швидше постачати автомобілі своїм клієнтам», – зазначає Ларс Франк.
Позаду кабіни видно відкриту конструкцію шасі. Там немає нічого, щоб розібрати або перемістити. Паливні баки, глушник та інші великі агрегати розташовані під кабіною. Всередині кабіни електричні кабелі та пневматичні шланги обладнані легкодоступними місцями для підключення. Сертифікація монтажу сидінь, лавок та ременів безпеки здійснюється на заводі.
Відомості про нові моделі автомобілів Volvo FM та Volvo FMX з кабіною з двома рядами сидінь:
- Розробку здійснено на основі стандарту EN 1846 для автомобілів пожежно-рятувальної служби.
- Проведено випробування кабіни на удар відповідно до вимог ECE R29-03.
- Висота даху всередині кабіни 160 см (спереду) та 161 см (позаду).
- Двері можна відкривати на кут 79 градусів (вперед) та 75 градусів (назад).
- Колісна формула: 4×2, 4×4.
- Варіанти двигуна – Volvo D11 або D13 (Євро 3, 5 і 6).
- Відбір потужності – до 2000 Нм.