X

Створений нацистами автомобіль став популярним у капіталістів

У наш час, напевно, мало хто замислюється про те, А що ж все-таки означає назва Volkswagen у перекладі з німецької? Виявляється, це означає “народний автомобіль”. І хоч зараз із доступними народними авто Volkswagen мало що пов’язує, перше авто марки справді створювали саме з метою запропонувати якомога більшій кількості людей доступний транспортний засіб. Але ще менша кількість людей знає про те, що поштовх для створення першого Volkswagen у квітні 1934 року дав сам Адольф Гітлер. Причому завдання стояло таке: машина мала бути доволі потужною, щоб рухатися зі швидкістю до 100 км/год. на нових німецьких автобанах, витрачати щонайбільше 7 л/100 км, щоб у салоні могли розміститися двоє дорослих і троє дітей, ремонт агрегатів не мав бути особливо складним, а охолодження двигуна необхідно було зробити повітряним, щоб вода в радіаторі не замерзала, коли машина стоїть взимку на вулиці. Останнє може здатися дивним, але в той час етиленгліколь як антифриз використовували хіба що в літакових двигунах. Тому в радіатор лили воду.

І історично так склалося, що первісток марки – VW Beetle – став народним авто не тільки для німців, а й практично для всього світу. Ба більше, найімовірніше, самі німці в 1962 році не мали можливості придбати такий ось симпатичний VW Beetle Cabriolet. Принаймні, цей екземпляр привезли абсолютно новим у Сан Антоніо, Техас. Придивіться до яскравого однотонного кольору кабріолета. Для такого типу кузова його застосовували лише один рік – той самий 1962-й! І називався він красиво – Pacific Blue. Важливо зауважити, що машину жодного разу не фарбували – колір зберігається в оригіналі ще з заводу.

Історія власників цього автомобіля більш-менш простежується тільки після другого. Адже третім став невідомий, але справжній цінитель самої марки VW з Фенікса. А до недавнього часу цим Beetle Cabriolet взагалі володів колекціонер автомобілів VW. Незважаючи на відсутність повної і детальної історії автомобіля, з огляду на його стан, він зберігся більше ніж добре. Проживання протягом усього життя в сухому кліматі південного заходу США, а також в Каліфорнії не дало шансів корозії. Та й взагалі майже всі кузовні елементи мають ідеальний вигляд. Невеликі сліди реставрації видно тільки на значку від Karmann. Також навряд чи німецькі власники могли дозволити собі такі аксесуари, як нагнітач від Judson, вихлоп від Abarth або сигнал Bosch Fanfare. З видимих переваг комплектації – фірмове радіо Akkord German пікнікового формату. Ну а що – машина з кузовом кабріолет, та ще з рідкісним опціонним зеленим тентом. Чим не авто для відпочинку на пікніку?! Привертають увагу і складаний важіль КП, а також нестандартне рульове колесо від EMPI. Придивіться до багажного відділення. А точніше, зазирніть під ковпак запасного колеса. Як вам організація комплекту інструментів Tourist від Hazet? Адже непогано? Тим паче, що такий комплект вважається рідкісною знахідкою. І це не кажучи про унікальний прожектор Hella з галогеновим світлом і додатковим дзеркальцем з тильного боку корпусу.

До речі, нагнітач зовсім не дарма поставили на цей VW Beetle Cabriolet. Хоч би там як, в Європі звикли робити набагато менші за потужністю машини, ніж у США. Тільки погляньте на цей мотор. Це проста опозитна четвірка повітряного охолодження об’ємом лише 1,2 л. (1192 см3.). А паливну суміш готує єдиний карбюратор Solex (власне, більше тут і ніде приткнути). Вся ця техніка дала змогу домогтися вихлопу в 45 к.с. На колеса ця невелика потужність передається через звичайну 4-ступінчасту механічну коробку передач. Гальма мають гідравлічний привід, але на всіх колесах встановлено надійні барабанні механізми, які мають легко впоратися з невеликою потужністю мотора. Підвіска теж доволі проста – як спереду, так і ззаду встановлена незалежна торсіонна.

Враховуючи вік моделі, а також велику ймовірність неоригінального стану особливо цінним є так званий VW Birth Certificate. Згідно з ним, двигун тут абсолютно оригінальний і всі номери відповідають встановленим на заводі. І все ж…  було створено неймовірну кількість екземплярів моделі Beetle. З будь-якого  можна зробити щось подібне. Але річ у тім, що таких Beetle Cabriolet було створено і так небагато. А значну кількість цих модифікацій було затюнінговано і знайти в наш час так добре збережений екземпляр, та ще й з таким набором оснащення практично неможливо.

Тип двигуна, кількість циліндрівопозитний повітряного охолодження, 4
Об’єм, см³.1192
Потужність, к.с.45
Коробка передачмеханічна 4-ступінчаста
Гальмагідравлічні барабанні спереду і ззаду
Підвісканезалежна торсіонна спереду і ззаду