SsangYong хочуть продати — не машину, а цілу компанію
У 2020 році компанія SsangYong оголосила себе банкрутом, оскільки не змогла виплатити кредиторам борг у розмірі 54,4 мільйона доларів. Врегулювати це питання взявся концерн Mahindra & Mahindra, частиною якого з 2011 року і є корейський бренд.
Фінансове питання вдалося тимчасово закрити. Однак індійський автогігант вирішив позбутися такого виробника і оперативно знайшов покупця. На жаль, угода тоді не відбулася з невідомих причин. Корейці не опустили рук і вирішили самі вибратися з цієї ями. Вони оновили повнорозмірний пікап SsangYong Rexton Sports і навіть запропонували для нього кілька модифікацій з гідним оснащенням.
На жаль, цей крок не допоміг вийти компанії з кризи. Mahindra & Mahindra, оцінивши ситуацію, все ж вирішила виключити зі свого складу корейську фірму. План продажу компанії оприлюднять у липні 2021 року, тоді ж керівництво озвучить нову програму реструктуризації. На сьогодні відомо, що SsangYong має намір відправити 4500 співробітників в неоплачувану відпустку до 2023 року. Тим, хто залишиться працювати, вдвічі скоротять заробітну плату.
Претендентів на покупку корейської компанії небагато. Поки що аудиторам з Ernst & Young вдалося знайти тільки двох потенційних покупців — американський холдинг HAAH Automotive і корейського виробника електробусів Edison Motors. За яку суму планують продати компанію, невідомо. У 2020 році за половину контрольного пакету акцій хотіли виручити 250 млн доларів.