X

Tesla опублікувала дані про знос батарей своїх електромобілів: 12% за 322 000 км пробігу

Компания расчитывает избежать массовой замены аккумуляторов клиентских электромобилей

Tesla опублікувала дані про знос батарей своїх електромобілів. Як йдеться у звіті компанії за 2022 рік, зниження ємності акумулятора складає у середньому 12% після 322 тисяч кілометрів пробігу. Дані представлені на прикладі Tesla Model S та Model X, укомплектованих циліндричними літій-іонними батареями типу 1865 від Panasonic.

У звіті за 2020 рік заявлялося, що за того ж пробігу ємність батареї зберігається на рівні 90%. Нові дані дещо гірші. Різниця у 2% може бути обумовлена різними умовами, від температури експлуатації автомобіля та використання швидкої зарядки до кількості проданих автомобілів. У будь-якому випадку загальна картина виглядає наступним чином: батареї Model S/Model X втрачають 1% ємності на 26 816 км пробігу або 1% на 67 повних циклів зарядки. За даними компанії, у разі втрати 12% ємності батареї запас ходу автомобіля знизиться з 483 до 425 км. Варто зазначити, що таку далекобійність не можуть запропонувати навіть деякі нові електромобілі.

Враховуючи те, що у США автомобілі утилізують приблизно через 322 тис. км пробігу, а в Європі — через 240 тис. км у Tesla не очікують великої кількості замін батарей. Крім того, компанія почала використовувати тягову батарею на основі акумуляторних осередків формату 4680. Вони дешевші у виробництві, менше гріються та дозволяють на 16% збільшити запас ходу. Першим таку батарею отримав кросовер Tesla Model Y. Наступним буде пікап Cybertruck.

Читайте також:
Tesla Model Y стала лідером автомобільного ринку в Європі – статистика