X

Тест-драйв Bentley Bentayga Hybrid хіба власники таких машин економлять? (відео)

Як ви прекрасно знаєте, історія схильна повторюватися. І коли вона повторюється разом з Bentley — це завжди прекрасно. Тільки зараз я маю на увазі не історію легендарного британського бренду або його моделей, а свій тест-драйв, адже через рівно рік після знайомства з Bentley Bentayga мені вдалося протестувати його гібридну версію — Bentley Bentayga Hybrid.

Електрифікація і гібридизація на сьогодні вже не просто модні тренди, а справжній must have, підстьобнутий до того ж новими законодавчими обмеженнями. Тому і компанія Bentley нещодавно оголосила свою стратегію “Beyond 100”, в рамках якої, зокрема, буде серйозно оновлено модельний ряд. До 2026 року він буде повністю електрифікований, і це будуть як plug-in гібридні версії, так і електромобілі. І зараз переді мною саме така модель!

Bentley Bentayga Hybrid була презентована в лютому, і через приблизно півроку перші автомобілі дісталися до України. Причому тестовий автомобіль виявився ох який непоганий! Чого тільки вартий особливий чотиримісний салон з окремими кріслами!

До салону ми ще повернемося, а поки що давайте уважніше поглянемо на зовнішність Bentayga Hybrid. Пофарбований у насичений зелений колір Viridian Green, кросовер (або позашляховик, кому як зручніше) виглядає споконвічно по-британськи, адже саме з такими відтінками асоціюються автомобілі з Туманного Альбіону – вже так історично склалося. Асоціація ця спортивно-гоночна, з тих далеких часів, коли топові авто команди в міжнародних змаганнях мали свої фірмові кольори.

А ще можна згадати яскравий Bentley Continental GT Number 9, презентований до 100-річчя марки і створений за мотивами спогадів про відомого Bentley Blower підкорював марафон 24 години Ле-Мана в 1930 році. До чого я це? Пофарбована “дев’ятка” була саме в соковитий Viridian Green.

Справжня родзинка кросовера — передня і задня оптика, яка має вигляд дорогої ювелірної прикраси! І якщо подвійні фари головного світла виглядають очікувано і традиційно для Бентлі, то задні ліхтарі вийшли дуже оригінальними і зі своїм шармом! Вони сподобалися мені ще минулого разу, рік тому, але все ж милуватися ними можна довго. Та й загалом  немаленький автомобіль з великою кількістю хромованого декору і на великих колесах з дисками на 21 дюйм має монументальний і переконливий вигляд. Так, без кічу, але дуже солідно!

Відмінності гібридної версії полягають головним чином в ще одному лючку (на водійській стороні), за яким ховається зарядний порт Type 2. Через нього автомобіль може зарядити свою літій-іонну батарею зі швидкістю приблизно 7,3 кВт на годину. Таким чином, батарея ємність якої 17,3 кВт * год можна зарядити від звичайної зарядної станції (за умови, що вона видає не менше 7 кВт на годину, звичайно) приблизно за 2 години. Від звичайної побутової розетки буде довше, але ночі точно має вистачити, щоб отримати повністю заряджену батарею.

А її, в свою чергу, має вистачити на 50 км за циклом NEDC. У Бентлі заявляють, що більшість їхніх клієнтів переважно проїжджають близько 30 миль на день, а отже такого запасу ходу цілком має вистачати. У мене заплановано поїздку приблизно такої ж дальності, адже Bentayga Hybrid у мене всього на кілька годин. Утім, я вирішив не влаштовувати екомарафонів і не кататися весь тест на батареї. По-перше, я довіряю інженерам Bentley, тим паче що з наполовину зарядженою батареєю Бентайга обіцяла проїхати 20 км. По-друге, як можна утриматися і не використати всю міць силової установки, сумарна віддача якої  становить 449 к.с.?

І до першої “сотні” гібридна Bentley Bentayga розганяється за 5.5 секунди! Так, ви можете заперечити, що це не рекорд, мовляв є Bentayga V8, а то і все W12… Але для початку  просто уявімо собі цифру п’ять з половиною секунд до 100 км/год. Це швидко, і навіть дуже швидко! На рівні добре заряджених хетчбеків і потужних седанів та кросоверів, і враження від таких прискорень у немаленькій (і нелегкій) машині будуть дуже позитивними!

Але ви знаєте, головне задоволення в Bentley Bentayga не в розгоні до 100 або навіть 200 км/год (а максимальна планка, яку здатен взяти автомобіль — 254 км/год), а в тому, як плавно і м’яко він їде, як краде цю саму швидкість. І яке задоволення дарує саме від спокійної і розміреної їзди. За кермом постійно здається, що ти їдеш повільніше, ніж є насправді. І тільки глянувши на цифрову панель приладів розумієш, що ще трохи і вийдеш за рамки ПДР. Bentayga дарує вам можливість трохи відмовитися від міської суєти в атмосфері тиші та спокою. Відмінна шумоізоляція і пневмопідвіска цілком цьому сприяють.

Звісно, особливу атмосферу в салоні створює фірмовий стиль Bentley з поділом передньої панелі на водійську і пасажирську частини, ошатними вставками і загальною атмосферою багатства і розкоші. Практично все в салоні, включно з низом карт дверей, стійками і навіть поличкою багажника обшите шкірою! Сам багажник (його об’єм 479 літрів) з його товстим ворсом виглядає багато, і аби яку сумку або валізу сюди і класти якось ніяково.

Другий ряд сидінь у цій машині — особливий! З окремо регульованими кріслами, індивідуальним налаштуванням клімату (клімат-контроль тут повністю чотиризонний) і своїм центральним тунелем-роздільником посередині. Само собою, вільного місця тут багато, і можна розташуватися досить привільно і чи не напівлежачи. Щоб зайвий раз не напружуватися, навіть шторки на вікнах пропонується піднімати і опускати за допомогою електропривода.

Але майже весь час тесту я провів за кермом Bentayga Hybrid і, безумовно, нітрохи про це не шкодую! Незважаючи на сучасні цифрові технології від великої кількості кнопок і деяких канонічних моментів в інтер’єрі відмовлятися не стали. Шайбою і кнопками керуєш і режимами руху.

 

Крім звичайного, спортивного та інших тут можна обирати і електрорежими. Їх передбачено три: EV Drive, Hybrid Mode і Hold Mode. Якщо перші два цілком зрозумілі, то третій призначений для того, щоб “зарезервувати” деяку кількість заряду в батареї. Це стане в пригоді в тих містах, де в центрі, наприклад, не можна їхати на ДВЗ.

Екран мультимедіа діагоналлю 10,9 дюймів має простий інтерфейс, але при цьому в нього дуже гарна якість картинки, що видно, коли починаєш регулювати ту саму температуру клімат-контролю — візуалізація дуже чітка!

 

Не менш соковита картинка і на цифровій панелі приладів, яку можна злегка налаштовувати залежно від того, який параметр вам необхідний більше. Наприклад, можна візуалізувати карту.

Які ще цікаві функції припасли інженери Bentley та інші цікаві деталі про машину дивіться в нашому відеоогляді: