X

Трициліндрові мотори у BMW M-серії: глава M підрозділу розставив усі крапки над “і”

Mercedes C63 AMG, що дебютував нещодавно, з 2.0-літровим мотором навів чимало шуму в автомобільному світі. Незважаючи на те, що автомобіль у стоку видає 680 к.с завдяки гібридній силовій установці, фанати бренду напружилися. Потужність – це одне, а ось брутальність 4.0-літрового V8 під капотом у попередньому W205 кузові, з його харизматичним вихлопом – це зовсім інше. Чи сприймуть шанувальники бренду скорочення об’єму двигуна вдвічі? Про це можна буде судити лише за кількістю продажів. Але що ж там із BMW?

BMW нещодавно показала нову M2 на 3.0-літровому двигуні від старших M3 та M4. Вона гарна, але громадськість однаково цікавила інше. Чи буде перекладати майбутні M-ки на малолітражні мотори слідом за Mercedes? На це питання цілком зрозуміло відповів начальник підрозділу BMW-Motorsport Франк ван Міл.

Що каже бос M-technik

Під час фестивалю на трасі Гран-прі Кьяламі в Південній Африці ван Міла запитали, чи вони розглядають можливість заміни шестициліндрового двигуна потужнішим трициліндровим агрегатом. “Я сподіваюся, що це було риторичне питання, тому що ясно, що ми не збираємося випускати трициліндрові двигуни. Ми навіть не збираємося ставити чотирициліндрові двигуни у високопродуктивні автомобілі. Я знаю, що це вже практикують інші компанії, але ми цього робити не будемо” , – сказав він.

BMW M3 E30 з 4-циліндровим 2.3

Однак історія вже знала чотирициліндрову BMW M-серії, яка відіграла важливу роль у формуванні філософії спортивного підрозділу. Це була M3 у кузові E30, під капотом якої було встановлено 2.3-літровий 4-циліндровий рядний мотор на 195 к.с. Машина вироблялася з 1986 по 1991 рік і нова M2 є саме її прямим наступником. Щоб підтвердити слова Франка ван Міла і заразом дізнатися, чи немає у BMW планів зробити відсилання до M3 E30 в одній з майбутніх моделей, видання carscoops взяло коментар у офіційного представництва компанії.

Коментар представництва про майбутнє лінійки M

В офіційному представництві BMW підтвердили все вищесказане, трохи додавши про роль гібридних та електричних силових установок у майбутньому M-серії, а також згадали і легендарну E30. Ми будемо віддані двигунам внутрішнього згоряння до тих пір, поки вони будуть затребувані на ринку. “, – сказав представник компанії. «Звичайно, E30 M3 відіграв важливу роль у створенні бренду M. Навіть автомобілі F1 на той час були 4-циліндровими. Але це було майже 40 років тому, і за цей час багато що змінилося», — додав він.

Незважаючи на те, що актуальна 7-series віднесе з собою на сторінки історії 12-циліндровий двигун BMW, M підрозділ ще порадує нас своїми 3.0- та 4.4-літровими витворами мистецтва. Це не може не радувати.