X

Цифровий автоспорт: як пройшла 61 гонка «NASCAR Coca-Cola 600» для української команди

Пілот Автомобільної Федерації України Олексій Селезньов зайняв 11 місце в підсумковому протоколі щорічного віртуального марафону серії NASCAR “Cocа-Cola 600”.

Гонка в календарі NASCAR Coca Cola 60 проводиться щорічно з 1960 року. У 2018 році трек набув статусу ровала* в календарі NASCAR.

Спершу ознайомимо наших читачів із специфічними термінами, що використовуються  в   перегонах NASCAR :

*Ровал- це термін, що визначає конфігурацію овалу поєднаної з дорожньою конфігурацією.

Коушен (Caution)- він же “жовтий прапор” і виїзд на трек Pace – car. Пейс-кар збирає за собою колону спортивних автомобілів і рухається попереду неї з набагато меншою, ніж бойова, швидкістю. За цей час з траси прибирають уламки автомобілів, які заважають проведенню заїзду.

Вейв ераунд (Wave around) – можливість повернути 1 коло відставання усім пілотам, що їдуть за пейс-каром під час коушена. Що усі, що відстають, що розташовані хоч би за однією машиною з лідируючого пелетона, wave around не отримують. Пілоти, що отримали вейв ераунд не можуть зробити пит-стоп, оскільки сам вейв эраунд здійснюється за круг до рестарту, а на рестарті піти зачинені. Лаки дог замикає пелетон на рестарті.

Лаки дог (Lucky Dog) – правило NASCAR, по якому пілот, перший з тих, що відстають на круг, під час режиму жовтих прапорів може обігнати пейс-кар і стати в хвості пелетона, відіграючи таким чином відставання на коло, але не здобуваючи вищу позицію.

Заспінився (to spin) – автомобіль почав обертатися навколо власної вісі.

Отже, до  віртуальної гонки Coca Cola 60 допускалися кузовні автомобілі. Команда Digital Autosport of Ukraine    вибрала в якості бойової одиниці Шевроле Камаро. 29 травня о 19 годині на старт вийшов пілот Автомобільної Федерації України Олексій Селезньов. Про те, якими  були ці 600 миль і більше чотирьох годин напруженої гонки на середній швидкості близько 250 км/год ми попросили розповісти самого пілота:

Говорить Олексій Селезньов:

“Першу половину гонки намагався зрозуміти як працювати з гумою. Вона швидко зтиралася, при цьому темпу не було. У другій половині гонки скоректував налаштування і почав використовувати гальмо в повороті, що додало темпу і упевненості.

Три рази дуже не пощастило з жовтими прапорами. Заїхавши на піт під зеленими, при виїзді був коушен, втратив декілька кругів від лідера. Не отримав wave around оскільки лідер, який виявився переді мною не заїхав на піти. Так би міг відіграти ще круг. Була моя помилка при виїзді з пітів – заспінився в повороті вже при виїзді на трек. Багато нерівностей на треку і треба бути акуратніше з газом. Зробив пару бубликів перед машинами, що летять на мене, тим самим викликавши ще один коушен.

На цьому невдачі закінчилися і декілька коушенов у кінці дозволили відіграти декілька кругів за рахунок wave around і lucky dog. У результаті 11 позиція в дуже щільному сплите з 37 рівними суперниками. Цілком задоволений результатом враховуючи мій зовсім невеликий досвід на овалах.”

Подивитися трансляцію  в повторі з коментарями Дмитра Костюченка можна на каналі Digital Autosport of Ukraine.

перша частина гонки

друга частина гонки

Нагадуємо, що дізнатися найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту можна на ресурсах КЦА FAU:

Discord

https://dau.at.ua/

– facebook;

– instagram;

Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає за підтримки:

Призовий партнер HyperX – один із найкращих у сегменті ігрових девайсів

Інформаційні партнери – Перший Автомобільний та Автоцентр

Моторні мастила та гоночне паливо   Sunoco    – справжня американська якість тепер в Україні