X

Тюнінг Renault Duster – зухвалість, практичність і безрозсудність

Бюджетный автомобиль сам по себе является хорошей идеей, а в погоне за «совершенством» все можно только испортить

Бюджетний кросовер Renault Duster, відомий на західноєвропейському ринку як Dacia Duster, – один із найпопулярніших автомобілів у своєму сегменті. Ви не одразу здогадаєтеся, про що це свідчить, чи не так?

Популярність конкретної моделі на дорогах незмінно призводить до одноманітності потоку. Автовласники це прекрасно розуміють, тому найвідчайдушніші беруться індивідуалізувати свій новий Дастер (або не дуже новий…), щоб виділятися і притягувати погляди сусідів на світлофорі. Чи завжди воно того варте?

Взагалі ідея сучасного тюнінгу полягає в професійній підготовці транспортного засобу до серйозних змагань. А у випадку з Duster “програма доопрацювання” розділилася на два напрями: суворий позашляховик і болід для перегонів. При цьому за призначенням машину після модернізації, звісно, не використовують. Ви ж пам’ятаєте? Головна мета — вирізнятися в потоці!

Але бували й винятки. Наприклад, в 2011 році з’явився гоночний кросовер Dacia Duster No Limit для швидкісного підйому на пагорб Пайкс Пік у США. Крім зовнішності, яка відрізнялася від стандартної моделі найсучаснішим аеродинамічним пакетом, синій болід отримав модифікований 850-сильний мотор від Nissan GT-R.

Цікаво, що з цивільними машинами деякі автомобілісти роблять щось схоже. Щоправда, переважно все закінчується зовнішніми доопрацюваннями. У підсумку на міській дорозі з’являється дивного вигляду кросовер з мінімальним кліренсом, величезними повітрозабірниками і на низькопрофільній гумі. Яскравий колір кузова вітається, але не є обов’язковим атрибутом. Вигляд все це має щонайменше дивний.

Ще один напрям, мабуть, натхненний полюванням і риболовлею. Щоправда, масштаб доопрацювань часто зводиться до додаткової зовнішньої світлотехніки і багажника на даху. Іноді з’являються дрібні аксесуари і “зубаста” гума. За місто такі машини виїжджають рідко, але власнику цей тюнінг, мабуть, допомагає почуватися впевненіше під час заїзду на тротуар.

Наступний етап — серйозна підготовка до бездоріжжя. В такому випадку Дастер розкриває весь свій потенціал і навіть виходить за рамки можливостей, передбачених у заводському варіанті. Наприклад, доопрацювання від компанії Delta 4×4. Позашляхові покришки з агресивним і чіпким протектором, збільшений на 3 см дорожній просвіт, захист днища і експедиційний багажник – цей кросовер точно готовий впоратися з будь-яким бездоріжжям. Утім, і інші компанії наслідували приклад німців. Схвалюємо!

Читайте також:
Новейший Duster показали на классных изображениях