X

Дизайн-ательє Borromeode Silva представило свій перший самостійний рестомод

Идея его создания родилась еще в 2008 году

Міланське дизайн-ательє Borromeode Silva втілило в реальність давню ідею свого засновника Карло Борромео. Це Ford Mustang STL-1 у стилі щорічної мексиканської гонки по бездоріжжю Baja. Ідея створення автомобіля прийшла до Борромео у 2008 році під час подорожі США на класичному купе Mustang Fastback 1968 року.

Саме ця модель і стала основною для рестомоду. Як і автомобіль, що бере участь у Baja, STL-1 отримав посилений кузов, потужну підвіску та високопрофільні «зубасті» шини. У процесі переробки купе зрізали верхню частину кузова. На її місці встановили трубчастий каркас, який повторює профіль «дводверки». Усі кузовні панелі нові, виготовлені із міцної сталі. Від сонця та негоди пасажирів захищає легкий тканинний тент, який натягується на каркас.

У салоні від оригінального автомобіля збереглася лише передня панель. В оздобанні широко використали карбон та полірований алюміній. Кастомні передні сидіння позбавлені підголівників.

Під капотом у рестомоду модернізований 5,0-літровий атмосферний двигун V8 Coyote, який розкручується до 7400 об/хв. Всю міць мотора (цифри немає) автоматична коробка передач відправляє на задню вісь через диференціал, що самоблокується. У Ford Mustang Boss 302 початку 2010-х років такий двигун видавав 450 к.с. та 515 Нм крутного моменту. У рестомоду віддача має бути більшою. За відповідний зовнішності звук вихлопу відповідає кастомний випускний колектор зі зниженим опором. Гальма — вентильовані з перфорованими дисками діаметром 300 мм спереду, 268 мм ззаду.

Ford Mustang STL-1 — це перший власний рестомод ательє Borromeode Silva. Усі попередні проєкти розроблялися для компаній-клієнтів. Наприклад, рестомод Lamborghini Diablo для Eccentrica Cars.

Читайте також:
У Швеції побудували рестомод Volvo P1800 Cyan GT за 700 тисяч доларів

Тираж та вартість Ford Mustang STL-1 компанія не розкриває. Імовірно, майбутнім власникам купе у стилі Baja коштуватиме не менше 500 тисяч євро.