X

Тюнінг ВАЗ-2103. Дідусева спадщина

Когда-то она была «тройкой» – роскошной машиной советского человека, проведшей свою жизнь в одной семье, с самого первого дня после автосалона. Но в одно прекрасное утро она попала в руки младшего поколения…

Добротно зроблений автомобіль чесно прослужив 34 роки і 200 тис. км в одній родині, змінивши трьох власників двох поколінь. Але всьому є межа: зношення досягло межі і постала необхідність вирішувати долю «Лади» – на авторинок, на смітник або… «Або!» – сказали наймолодші на той час представники династії. І постановили – зберегти ВАЗ-2103 як родинну цінність, раз вже він так міцно увійшов у життя їхньої родини. Але зберегти вирішили по-своєму, перетворивши на свій смак. Син і онук першого власника підготували проект, і ґрунтовно «перетрушена» з точки зору начинки «трійка» дістала новий екстер’єр та інтер’єр. Що цікаво – хоча машина і перебуває в такому явно оспортивленому вигляді, зберігають і експлуатують її дуже дбайливо. Погодьтеся, важко повірити, що свій обвіс вона отримала майже сім років тому. Хоча якщо ми говоримо про спадщину, то так воно і має бути.

У салоні старенької «трійки» тепер самі модні матеріали та оснащення: алькантари, шкіра, додаткові прилади і спортивні крісла Recaro

Специфікація

Екстер’єр

Капітально відремонтований кузов ВАЗ-2103 1975 р. в. отримав нові масивні бампери, розширювачі арок, накладки порогів, спойлер кришки багажника – все зі склопластику. Задні дверні ручки, хромовані молдинги скасували, решітку радіатора «розтягнули» на всю ширину передка. Задня оптика замінена на спеціальну тюнінгову Hella.

Інтер’єр

У салоні впізнаваним залишилося лише торпедо, яке, однак, отримало подіум для приладів – тахомер, термометри мастила і антифризу, тиск на впуску, вольтметр. Сидіння з ременями – Recaro у версії для Opel Vektra B, перетягнуті алькантарою і шкірою, стеля оббита сірою алькантарою, як і торпедо, і дверні карти, і консоль ручної роботи. Дверцята перероблені під «безкватиркові» стекла і електроприводи замків та скла. Замість заднього сидіння – подіум для акустики, він же – місце для пари сабвуферних динаміків. Кермо, ручка МКП і педалі – з якогось no name комплекту.

Ходова частина

Шасі допрацювали зовсім трошки, поставивши газові амортизатори KYB, посилені пружини, «довгу» пару заднього моста ВАЗ-2106, гальмівні диски ВАЗ-2121, колісні диски Kyowa racing R15.

Силовой агрегат

Двигун ґрунтовно допрацювали, застосувавши «нивівський» блок і деталі ВАЗ-2101 і ВАЗ-2106, довівши робочий об’єм до 1,7 л. Вихлопна система тепер прямоточна, з розводкою на дві труби полум’ягасником. Коробку передач замінили на 5-ступінчасту.

Аудіосистема

«Музика» переважно розміщена позаду: підсилювачі Autofun AA4100, сабвуфери Treefrog TXW-12GN, трисмугові тилові «овали» Helix E 169 Esprit і конденсатор Hollywood Energetic HCM 1. Фронтальна акустика Helix Xmax 216 розміщена в особливих накладних подіумах передніх дверцят. CD/MP3-ресивер Pioneer DEH-4200SD вбудований у центральну консоль торпедо. Проводка – марки Mystery MAK 2.08.

На цих «Жигулях» їздить вже третє покоління київської родини!

Фото автора
Тюнінг виконав Вадим Рудь, м. Київ