X

Українські машини, 2500 євро за відмову від уживаних авто і незвичайний самоскид — головні новини

А также – история Renault Logan и самый ржавый УАЗ-469 в мире

Сектор виробництва легкових автомобілів в Україні дещо “підбитий”, проте явище це все ж існує. Ба більше, в 2020-му завод ЗАЗ повернувся з цілою лінійкою моделей. Але підприємство в Запоріжжі — не єдиний майданчик в Україні, де в 2021 році збирають автомобілі.

В Європі вирішили видавати по 2500 євро за знищення  уживаних авто

Парламент Франції схвалив нову програму утилізації старих автомобілів. Вона дасть змогу зробити ще один крок до екологічно чистого транспорту на дорогах замість авто з ДВЗ. Власникам старих бензинових і дизельних машин запропонують пересісти на електровелосипеди. Тим, хто зважиться відправити свій ТЗ на утилізацію, видадуть гранти на купівлю заміни. Йдеться про 2500 євро, які можна витратити виключно на двоколісний електричний транспорт.

В Україні помічено самоскид нестандартної конструкції

Сьогодні українськими дорогами колесять самоскиди на різних шасі, обладнаних найрізноманітнішими за формою кузовами від всіляких виробників. У зв’язку з розвитком дорожнього будівництва наплив такої техніки тільки посилився. Так от, серед усього цього розмаїття можна зустріти і надбудови вельми оригінальної конструкції. І наочний тому приклад – ось цей самоскид на шасі MAN TGA 35.430 (8х4), випущений у 2007 році.

Історія Renault Logan — що передувало появі бюджетника

З самого свого заснування за Dacia закріпився статус бюджетної марки. Однак це абсолютно не говорить про низьку якість моделей, що випускаються. Незважаючи на доступність, авто вирізняються невибагливістю і надійністю. Однією з найпопулярніших моделей марки є Logan, який існує вже в третьому поколінні. Саме ця модель показала, наскільки компанія еволюціонувала, коли увійшла до складу Renault.

Найбільш іржавий УАЗ-469 у світі. Який він на вигляд

Утилітарний позашляховик УАЗ-469, зовнішність якого чітко перегукується з американським Jeep і багатьма іншими моделями, «миготів» не тільки в СРСР. Автомобіль експортували в Африку, на Близький Схід, в країни Південно-Східної Азії, Латинську Америку і низку країн Європи, серед яких Ісландія.