X

Українці відмовляються купувати комерційні машини – в сегменті криза

Ситуація на автомобільному ринку України вельми неоднозначна. Якщо сегмент нових легкових машин показав приріст, то продаж комерційного транспорту суттєво знизився.

За даними «Укравтопрому», у червні первинну реєстрацію пройшли 429 нових машин, що більше ніж утричі менше, ніж за аналогічний період минулого року. Якщо порівнювати цей результат з показником попереднього місяця (травня 2022 року), то падіння продажу становило 7%. Лідером ринку у звітному періоді стала марка Renault, якій віддали перевагу 76 українських автомобілістів.

Також попит мали такі марки автомобілів:

  • Renault – 76 реєстрацій;
  • MAN – 52 реєстрації;
  • Volkswagen – 45 реєстрацій;
  • Mercedes-Benz – 33 реєстрації;
  • Scania – 32 реєстрації.

Читайте також:
BYD відібрав у Tesla титул світового лідера з продажу електромобілів