X

Унікальний арт-кар Nio EP9 шукає нового власника

Электрический болид без допуска к дорогам общего пользования, аккумулятора и некоторых узлов двигателя продают за 1,4 миллиона долларов

Приватний британський аукціонний дім Bonhams продає 1360-сильний електричний суперкар Nio EP9. Виставлений на продаж автомобіль — один із шістнадцяти запланованих. Оригінальне забарвлення кузова спорткара створено компанією Ornamental Conifer, за якою стоїть британський художник Микола Склейтер.

Nio EP9 розроблений та зібраний вручну у Великій Британії з використанням знань та компонентів гоночної програми Formula E материнської компанії Next EV. Це повністю карбоновий повнопривідний електромобіль із чотиримоторною силовою установкою (по одному на колесо). Сукупна віддача агрегатів — 1360 к.с. та 1480 Нм крутного моменту. Кожен двигун пов’язаний з окремою коробкою з одним передатним числом 1: 4,283 на кожному куті.

Конструкція, натхненна леманоськими спортпрототипами, забезпечує Nio EP9 вражаючі характеристики. Зокрема, завдяки притискній силі 2,7 тонни на швидкості 241 км/год суперкар здатний витримувати навантаження до 3G. Час прискорення з місця до 100 км/год — 2,7 секунди, до 200 км/год — 7,1 секунди. Максимальна швидкість сягає 313 км/год. Спорткар укомплектований карбон-керамічними гальмами, розробленими спільно з Alcon. Як стверджується, вони вдвічі потужніші за ті, що використовуються в автомобілях GT3.

Nio EP9 укомплектований двома швидкознімними батареями, по одній усередині кожного порогу. За потреби їх можна зарядити як у звичайному електромобілі. На одному заряді суперкар здатний проїхати до 426 км.

У салоні встановлені чотири дисплеї — один у рульовому колесі, один — у торпедо та два на передній панелі (водійський та пасажирський). На перші два виводиться інформація, необхідна водію (швидкість, дані телеметрії тощо). На центральному дисплеї відображається інформація про продуктивність та круги. Четвертий дисплей орієнтований на пасажира. На ньому відображаються дані про збільшення частоти серцевих скорочень зі збільшенням швидкості автомобіля та поперечним навантаженням.

Рульове колесо запозичене у болідів Next EV для Formula E. Перемикачі на центральній консолі з маркуванням 12, 750 та 3G — 12 В використовується для запуску, 750 для нормальної потужності, а 3G для повної потужності. Поїздки записуються чотирма різними камерами. Для детального аналізу кіл відео можна комбінувати з телеметрією автомобіля.

Електромобіль встиг побувати на треках Китаю, Малайзії та Великобританії, а потім виставлявся в Автомобільному музеї Петерсена, який і виступає продавцем. За арт-кар без допуску до доріг загального користування, батареї, деяких вузлів двигуна та інших компонентів планують виручити від 800 тисяч до 1,4 мільйонів доларів.

Читайте також:
У Швейцарії продають унікальний Mercedes на українських номерах

Відсутні компоненти виробник готовий надати безкоштовно, але їх доставку покупець повинен буде організувати самостійно. При цьому жодної гарантії не автомобіль немає. У своєму актуальному стані виїхати на трек він не спроможний.