X

У 2023 році продаж Mazda Miata збільшився на 50%

В прошлом году родстер выбрали почти 9000 клиентов марки

Mazda опублікувала результати продажів за 2023 рік. І якщо популярність кросоверів бренду нікого не дивує, то результати Miata для багатьох виявилися несподіваними. Торік продажі моделі зросли на 45,4% щодо 2022 року, майже до 9 000 одиниць. З них 4591 родстер та 4382 кабріолети Miata RF з жорстким дахом, зі збільшенням на 77,4% та 22,3% відповідно.

Звичайно, це набагато менше, ніж у 1990-і роки, на які прийшовся пік популярності Miata. Тоді Mazda продавала понад 20 000 автомобілів на рік. Навіть у 2006-2008 Miata другого покоління (ND) продавалася понад 10 000 одиниць на рік.

Але це дозволило моделі наблизитись до її головного конкурента Toyota GR86. Торік продажі останнього трохи перевищили 11 000 одиниць. Тоді як спорткупе Subaru BRZ з його 4 182 продажами «дводверка» Mazda перевершила більш ніж удвічі.

Читайте також:
Mazda назвала дату прем'єри «укороченого» CX-70

Сьогодні Mazda Miata — один із останніх доступних родстерів. Саме тому компанія планує зберегти його в лінійці якнайдовше.