X

В «Автоцентрі» важливі зміни

Сайт autocentre.ua та друкований журнал «Автоцентр» змінили власника. Новим одноосібним власником став Олександр Кацуба.

Як людина захоплена автомобілями та мотоциклами, Олександр сформував візію та запустив процес трансформації проєкту. Це стало початком змін. Відтепер «Автоцентр» є самостійним, окремим проєктом, що не пов’язаний з медійними групами і йде своїм шляхом розвитку, як мультимедійний бренд.

Керівником проєкту став Андрій Волощенко, який має досвід роботи в багатьох автомобільних виданнях та був керівником акції «Автомобіль року в Україні». Бренд «Автоцентр» для Андрія є знаковим. Він багато років присвятив формуванню та розвитку спочатку друкованого журналу, а потім мультимедійного бренду Автоцентр (з 1998 до 2016 року), зокрема сайту autocentre.ua. І тепер, Андрій знов став частиною команди.

 

За комерційну складову проєкту відповідає Тетяна Разумова. Вона стояла біля витоків сайту autocentre.ua, та займається діджитал складовою «Автоцентру» з 2004 року.

Важливе завдання для команди – поставити на рейки розвитку, посилити фаховість «Автоцентру», забезпечити безперебійну роботу ресурсу навіть в умовах війни.

Закономірним кроком у нинішній ситуації став розвиток патріотичного контенту. Окрім новин та оглядів на автомобільну тему, autocentre.ua приділяє велику увагу питанням допомоги та висвітленню роботи волонтерів, опису техніки ЗСУ, діяльності доброчинних фондів. Така інформація зібрана в окремий розділ «Кроки до перемоги».

У рамках «Кроки до перемоги» реалізуємо кілька напрямів:

  • допомога волонтерам у зборі «донатів» через розміщення публікацій та банерної реклами. Пошук партнерів для обслуговування та підготовки авто для ЗСУ, закупівлі необхідних інструментів та додаткового обладнання;
  • збір вживаних дитячих візків та інших потрібних речей для дітей та передання їх через волонтерів;
  • створення благодійного аукціону, на якому будуть виставлятись корисні або знакові лоти. Отримані кошти спрямуємо на благодійність.

Також єдиним в Україні друкованим автомобільним журналом в Україні залишається «Автоцентр». Журнал виходить вже понад 25 років. «Автоцентр» реалізується через торговельні мережі супермаркетів.

Нехай зараз не прості часи, та ми із упевненістю дивимося в майбутнє. Чималі традиції бренду «Автоцентр» в поєднанні із завзяттям команди та підтримкою наших читачів дають для цього всі підстави.