X

У Renault придумали як врятувати свої провальні електромобілі

Обновленная модель поступит в продажу в марте 2022 года

Нещодавно організація Euro NCAP, яка протягом майже чверті століття проводить перевірку пасивної та активної безпеки автомобілів, випробувала за допомогою краш-тестів субкомпактний електричний хетчбек Zoe. Модель отримала 0 балів від експертів, що звичайно ж завдало серйозного удару по репутації моделі і компанії в цілому.

Французький виробник не став ігнорувати ситуацію і пообіцяв внести в список базового оснащення електромобіля систему автоматичного аварійного гальмування (AEB). Оновлені хетчбеки надійдуть у продаж у березні 2022 року. Таким чином компанія має намір підвищити рівень безпеки моделі і знизити ймовірність отримання травм в аваріях водієм і пасажирами.

Нагадаємо, що дорестайлінгова версія електрокара отримала від Euro NCAP в 2013 році 5 балів. Ця оцінка є максимальною. Що ж сталося з новою версією моделі? Французький виробник зазначив, що до 2019 року Zoe оснащувалася подушками безпеки, які були вбудовані в спинки передніх сидінь, і, в разі ДТП, повністю закривали тулуб і голову пасажирів.

Після оновлення подушку зменшили, оскільки верхня частина потрібна тільки тоді, коли машина боком в’їжджає в стовп. Однак таких прецедентів не було, тому виробник і провів оптимізацію. У компанії наголосили, що вони не хотіли заощадити кошти, нехтуючи безпекою сідоків. Єдине, в чому компанія бачить свою провину, так це в тому, що функція AEB (розпізнання пішоходів) була запропонована опційно, а не входила в базову комплектацію.

Після такого розгромного результату Euro NCAP, французька марка ухвалила рішення внести AEB в базову комплектацію. А ось колишні подушки повертати не будуть, оскільки не бачать у цьому необхідності. Також не будуть додавати спеціальні віконні подушки. Тобто Renault обмежиться тільки змінами щодо електроніки Zoe. Наскільки це допоможе, сказати складно. Можливо, фахівці незалежної організації проведуть третє коло тестування і опублікують результати.

Читайте також:
Як Renault Master перетворили на далекобійний тягач