X

В Україні вступають в силу нові обмеження для вантажоперевізників – що змінилося

Новые нормы были разработаны Министерством инфраструктуры Украины

Боротьба з недобросовісними вантажоперевізниками, які свідомо порушують встановлені габаритно-вагові норми, тим самим руйнуючи дороги України, набула нового виляду. Кабмін підтримав ініціативу про введення європейських стандартів.

Проект нових габаритно-вагових обмежень для великовантажів підготувало Міністерством інфраструктури спільно з Укртрансбезпекою та Укравтодором, за участю представників ринку вантажних перевезень. Усі нововведення щодо допустимого навантаження на вісь виклали у відповідній постанові, що незабаром набуде чинності.

Згідно з новими нормами, фактична максимальна вага для двовісного транспорту становить 18 тонн, тривісного – 25 тонн, а чотиривісного – 32 тонни. Також передбачено нові норми і для комбінованих вантажівок. Тобто тих, що з’єднані з причепом або напівпричепом. Для двовісних тягачів з двовісним причепом допустима вага становить 36 тонн, а для аналогічного тягача із 3-вісним причепом ця цифра збільшена до 40 т. Максимальна маса контейнеровоза досягає 44 тонн.

Читайте також:
У ЄС посилили правила для вантажоперевізників: зміни зачеплять і українців

Нагадаємо, що масштабну реформу системи габаритно-вагового контролю в Україні розпочали у 2021 році. Було запущено 100 WIM майданчиків. Також посилено відповідальність за перевантаження фур, невиконання вимог інспекторів Укртрансбезпеки, відмову від проходження процедури зважування та відсутність необхідних документів.