X

Volkswagen включився у «цінову війну» Tesla

Немецкий бренд снижает цены на электромобили в Европе

Volkswagen оголосив про зниження цін на електричну ID-лінійку у Європі. Це рішення йде в розріз із більш ранньою заявою про те, що компанія не планує брати участь у «ціновій війні» Tesla. Змінити своє ставлення Volkswagen змусило зниження цін на найпопулярніші моделі конкурента — Model 3 та Model Y. Крім того, у 2024 році деякі європейські країни скорочують державні програми субсидування електромобілів.

Як повідомляється, цінники на моделі ID-лінійки уріжуть у Франції, Бельгії, Німеччині, Норвегії та інших країнах Європи. Також Volkswagen оновить комплектації з урахуванням особливостей та потреб клієнтів для кожного конкретного ринку.

Так у Франції після оновлення лінійки на бонус у розмірі від 5000 до 7000 євро мають право усі версії хетчбека ID.3 й кросоверів ID.4 та ID.5. Зокрема, стартовий цінник ID.5 трохи більше 50 000 євро. Це більш ніж на 8000 євро менше, ніж на старті продажів моделі.

У Франції Volkswagen значно відстає від Tesla. У компанії розраховують, що зміна цінової політики зробить електромобілі бренду привабливішим для клієнтів. За даними Automotive News Europe, у 2023 році французи придбали всього 4791 хетчбек Volkswagen ID.3. Це 84 результат у загальному рейтингу популярності та 13-й серед електромобілів. Для порівняння, продажі Tesla Model Y, найпопулярнішого електромобіля у Франції склали 37 124 одиниці.

У Бельгії Volkswagen ID.3 тепер коштує від 39 990 євро, а ID.4 — 39 649 євро. Це дозвляє обом моделям претендувати на субсидію у розмірі 5000 євро. Також концерну довелося значно знизити цінник ID.3 у Норвегії. На місцевому ринку на електромобілі припадає 82% всіх продажів. Минулого року 20% із них прикрашав логотип Tesla.

Читайте також:
Випуск Volkswagen ID.2 знову відкладається

Загалом у 2023 році в Європі продано понад 2 млн електромобілів, тоді як у 2022 році — 1,6 млн. Очікується, що до 2025 року продажі «батарейних» моделей зростуть до 4,8 млн. За прогнозами аналітиків ринку, до 2030 року на європейських дорогах налічуватиметься 9,3 млн електрокарів.

Цього року частка електромобілів на європейському ринку має збільшитись до 22% проти торішніх 18%. До кінця десятиліття вона повинна зрости до 80%, а до 2035 року — до 100%.