X

Захоче кожен: так виглядає позашляховий родстер Daihatsu Copen (фото)

Спортивный кей-кар получил лифт-комплект, цепкие шины и ряд других внедорожных элементов

Daihatsu Copen — один з найкрутіших кей-карів, який стоїть у одному ряду зі знятим із виробництва у 2022 році двомісним ростером Honda S660. Але одному із власників, ймовірно, захотілося розширити можливості родстера, перетворивши його на справжній позашляховик.

Нещодавно оголошення про продаж позашляхового родстера з’явилося на офіційному сайті японського дилера Car Sensor. Опис автомобіля містив докладний перелік модифікацій. Основна з них — піднята підвіска, що забезпечила родстеру значний дорожній просвіт, якому можуть позаздрити деякі сучасні позашляховики. Ліфт-кіт поєднується з новим комплектом 15-дюймових легкосплавних дисків OZ Racing, взутих у чіпкі шини Yokohama Geolandar M/T. На жаль, навіть після доопрацювання кей-кар залишився передньопривідним, хоча в цілому вийшов досить пристойний позашляховик із короткою колісною базою та звисами.

Як зазначено в оголошенні, синьо-чорне лакофарбове покриття кузову оригінальне. Передня частина захищена від ударів дюралевою пластиною. Із решітки радіатора стирчать два червоні буксирувальні гаки. На капоті — дві додаткові світлодіодні люстри IPF. Основна оптика запозичена у Copen GR Sport. У задній частині кузова встановлено каркас безпеки із закріпленими на ньому сенд-траками ARB для їзди по піску та парою експедиційних каністр RotopaX. На кормі красуються подвійні вихлопні патрубки з глушниками HKS та спеціальний зчіпний пристрій, що дозволяє Copen буксирувати невеликі причепи.

Складний дах, який у заводській версії встановлюється вручну, у «позашляховика» оснащений автоматичним комплектом. Плюс до цього власник прикріпив до даху «акулячий плавець», використавши для цього двосторонній скотч. У салоні — пара червоних сидінь Recaro та значки Momo на кермі та перемикачі коробки передач.

«Під капотом» жодних змін: 660-кубовий трициліндровий бензиновий двигун із турбонаддувом та системою DVVT-i (зсув фаз газорозподілу). Працює агрегат у зв’язці з коробкою передач CVT (варіатор) та переднім приводом.

Модернізований кей-кар 2015 року із пробігом 96 055 км планували продати за 13 215 доларів. Приблизно стільки ж у Японії коштує новий Daihatsu Copen. Наразі оголошення про продаж видалено. Чи знайшовся охочий придбати позашляховий родстер, залишається загадкою.

Читайте також:
Hennessey показала 1817-сильний родстер із цінником у 3 млн доларів