X

Що ламається у підвісці після зими

Навесні автомобілю потрібно приділити увагу, щоб перевірити, як машина пережила зиму. 

Намерзання льоду на дорозі, розбитий асфальт, ями та хімічні реактиви на дорозі – все це може призвести до пошкоджень елементів ходової частини. Вчасне виявлення дрібних проблем допомагає не лише заощадити на подальшому ремонті, а й попередити ризик для безпеки. Адже несправності в ходовій частині здатні викликати найрізноманітніші проблеми: від передчасного зношення протектору до виникнення аварійної ситуації. Діагностика ходової частини – це процедура недорога та не займає багато часу.

Найчастіше, при їзді по зимових дорогах, пошкодження зазнають гумо-металеві елементи підвіски: стійки стабілізаторів поперечної стійкості, кульові опори та сайлентблоки підвіски.

Стійки стабілізатора

В різних моделей ця деталь може відрізнятись за конструкцією, але при їзді розбитими дорогами вона є однією з тих, що першою виходить з ладу. Її близька заміна проявляється постукуванням в районі підвіски при проїзді нерівностей. 

Сайлентблоки

Ці запчастини з гуми та металу є несучими елементами підвіски. Саме вони приймають на себе удари дорожніх нерівностей та ізолюють від них кузов авто. Ціною такої роботи з часом стають розриви гумових елементів сайлентблоків, розтріскування їх від впливу часу та агресивних хімікатів, якими обробляють дороги взимку. Наслідком виходу з ладу сайлентблоків можуть бути сторонні звуки в роботі підвіски, погіршення курсової стійкості і навіть під’їдання протектору шин через порушення кутів розвалу коліс. 

Стійки амортизаторів

За підсумками зими варто звернути увагу на стан стійок амортизаторів. Взимку олива в них загустіває і в перші кілометри руху, при попаданні на нерівності, амортизатори отримують високі ударні навантаження та можуть вийти з ладу. Ознаками їх виходу з ладу є зайве розкачування машини при маневрах, погіршення керованості та збільшення гальмівного шляху. Проблеми з амортизаторами можна виявити і при їх огляді – на корпусі можуть з’явитися потьоки оливи. 

При весняній діагностиці ходової частини варто звернути увагу і на стан датчиків системи АБС, що встановлені на колесах. Вони є важливою частиною роботи систем активної безпеки (антиблокувальної системи, системи трекшн контролю і системи стабілізації курсової стійкості). 

Порада від “Автодім Атлант”

Ми радимо власникам авто проходити діагностику ходової частини в дилерському центрі напередодні сезону перевзування авто на літні шини. 

Це дозволить не тільки вчасно виявити проблеми з підвіскою, але й економити свій час. Адже, провівши необхідний ремонт ходової, відразу варто перевзути авто на літній сезон, перевірити і встановити правильний кут розвал-сходження коліс. Для сучасного автомобіля чітка і точна робота підвіски важлива з огляду на те, що вона є складовою систем активної безпеки. 

До речі, в “Автодім Атлант” зараз діють вигідні пропозиції, серед яких – акція першого візиту на СТО – Volkswagen Welcome Carcheck.

Акційний “Welcome Carcheck”, включає:

  •  пакет комп’ютерної діагностики (коди, помилки) та діагностики ходової частини всього за 252 гривні;
  •  разову super-знижку -30% на сервісні роботи;
  •  знижки від -15% до -25% на ВСІ запчастини з гарантією 2 роки.

Пропозиція діє  з 20 березня до 30 квітня 2023 року.

Автоцентри “Автодім Атлант” у Києві представлені як на правому, так і на лівому березі за адресами:

  • бул. Вацлава Гавела, 4
  • Дніпровська Набережна, 16