X

Як врятувати двигун від дорогого ремонту

К сожалению, уже не многие смогут в ближайшей перспективе обменять свой, уже поддержанный, автомобиль на новый, поэтому, неплохо бы, найти способ, как продлить жизнь сердцу своего нынешнего «железного коня».

Що може збільшити ресурс двигуна

Двигун – один із найдорожчих в ремонті агрегатів автомобіля. Саме тому кожен автовласник має знати, як відтермінувати його ремонт у часовому просторі якомога далі. Щоб зробити це, потрібно знати, що зменшує ресурс двигуна. Отож, є дві групи чинників.

Негативні чинники

Перша група чинників – це умови експлуатації автомобіля. Найвагоміші фактори впливу – стиль водіння і умови їзди (місто-траса, завантаження). Але якщо умови їзди практично неможливо змінити, то стиль водіння з агресивного на більш спокійний – цілком реально.

Друга група чинників – якість так званих витратних матеріалів. Це і моторне масло, і технічні рідини (антифриз, тосол), і фільтрувальні елементи (масляні, паливні та повітряні фільтри). Неякісний антифриз внаслідок корозії викликає руйнування деталей двигуна. Фільтри, які пропускають пил, продукти зносу тощо призводять до прискореного зношення робочих поверхонь деталей двигуна і його систем. А неякісне моторне масло – до утворення відкладень на деталях двигуна, через що деякі деталі і вузли можуть виявитися непрацездатними. Приміром, лакові та іншого роду відкладення можуть призвести до заклинювання гідрокомпенсаторів клапанних зазорів, залягання компресійних і маслозйомних поршневих кілець, заклинювання гідронатягувача ланцюга приводу ГРМ тощо. В будь-якому з цих випадків двигун потребує ремонту. Нехай це і не капітальний ремонт, а просто поточний, але він теж призводить до пошуку хороших майстрів, якісних запчастин, додаткових фінансових витрат і величезних втрат особистого часу. А всього цього можна уникнути, дотримуючись лише одного правила – використовувати якісні фільтри і моторне мастило.

Якісні витратні матеріали

Якщо лінійки якісних фільтрів більш-менш відомі нашим автолюбителям – це Bosch, Mann, Mahle, групи kolbenschmidt, Knecht, то щодо моторних мастил не всі знають про однин продукт, який кардинально відрізняється від всіх інших. Це моторне масло Shell Неliх Ultrа, виготовлене за технологією РureРlus. Він, на відміну від всіх інших, зроблений не з нафти, а з природного газу. Завод для виробництва такого мастила, а точніше його основи – базової олії, компанія Shell побудувала в Катарі. У цьому сучасному, високотехнологічному хімічному комплексі завдяки процесу газорідинної конверсії отримують кришталево чисте базове мастило без будь-яких домішок, які є в базових маслах, вироблених з сирої нафти.

Оригінальна, надчиста основа мастила Shell Неliх Ultrа (РureРlus) в комплексі з правильно підібраним пакетом присадок надали цьому продукту раніше недосяжну надвисоку стійкість до окислення і здатність протистояти, тобто зберігати властивості під впливом високих температур.

Базове мастило з природного газу складається з молекул з міцними молекулярними зв’язками, які більш стійкі до впливу жорстких умов експлуатації, тобто краще зберігають змащувальні властивості за умови найбільших механічних, теплових та іншого роду навантажень.

Дуже важливо і те, що поєднання технологій Shell PurePlus і Active Cleansing Technology наділило цей продукт здатністю ефективно утримувати продукти зношення деталей двигуна в підвішеному стані до наступної маслозаміни, тобто не допускати утворення різного роду відкладень на деталях двигуна.

Цінною знахідкою буде мастило Shell Неliх Ultrа (РureРlus) і для власників уживаних машин, у яких показання одометра на щитку приладів перевищили позначку 100 000 км. Це мастило допомагає м’яко очистити двигун від бруду, відновлюючи компресію і зменшити витрату мастила на вигар у двигуні. А це і відновлення потужності двигуна, і зниження витрати пального.

А для довідки є ще один цікавий факт про масло Shell Неliх Ultrа (РureРlus). Так нещодавні дослідження концерну «Шелл» засвідчили, що ресурс двигуна дуже сильно залежить від якості використовуваного моторного мастила. В ході випробувань моторного масла Shell Неliх Ultra з технологією PurePlus фахівці розібрали двигун після 100 000 км пробігу і виявили, що його деталі мають майже такий самий вигляд, як у двигуна автомобіля, який нещодавно зійшов з заводського конвеєра.