X

Чи потрібно прогрівати двигун

Непрогретый двигатель работает нестабильно и громко, но и слишком длительный прогрев также нежелателен.

Суперечка про те, чи потрібно прогрівати двигун, триває не одне десятиліття. У минулі часи все було зрозуміло – старі карбюраторні двигуни необхідно довго прогрівати до робочої температури. Тепер за все відповідає електроніка, що вибирає оптимальний режим роботи і для холодного двигуна. Однак питання прогріву двигуна на морозі все одно залишається актуальним. «Автоцентр» пропонує розглянути аргументи за та проти.

  1. Потрібно згадати холодну оливу густішу і в’язкішу. Відповідно і насосу прокачувати його важче, і деталі двигуна не отримують належного мастила. Особливо таке «масляне голодування» небажане для підшипників колінвалу. Ось чому з електронного блоку управління надходить команда збільшити оберти двигуна – щоб деталі змащувалися. Тому непрогрітий двигун шумний і витрачає більше палива.
  2. Непрогрітий каталізатор працює не на повну силу. В результаті зростає вміст шкідливих речовин у вихлопі.
  3. Перепад температур небезпечний для поршнів. Насамперед, руйнуються канавки, в яких встановлені поршневі кільця.
  4. При тривалій роботі на неодружених оборотах часто страждають свічки запалювання. Оскільки паливна суміш занадто багата, їх буквально заливає бензином, тому вони швидше виходять з ладу.
  5. Генератор на неодружених оборотах виробляє недостатній заряд, а тому зростає навантаження на акумулятор.

Соломонове рішення прогрівати двигун недовго, не більше 3-5 хвилин. Цього більш ніж достатньо, щоб мотор досяг робочої температури. До того ж, за цей час вдасться очистити авто від снігу та льоду.