X

Автомобілі можуть отримати ДВЗ без розподілвалу

Британская компания Camcon Automotive презентовала революционную концепцию «цифрового двигателя», в котором «умные» клапана заменяют собой распредвал

Британська інжинірингова компанія Camcon Automotive розробила першу в світі концепцію “цифрового двигуна”, в якому застосована технологія інтелектуальних клапанів (iVT). Уся фішка в тому, що клапанами керують електромотори, що дало можливість відмовитися від розподілвалу.

За заявою авторів проекту, це дасть змогу скоротити витрату палива на 5%, а також зменшити шкідливі викиди в атмосферу. Особливо це актуально для вантажівок важкого класу. Тільки на одній машині можна заощадити близько 2,5 тис. фунтів стерлінгів на рік, а якщо в автопарку їх десятки, а то й сотні, то сума виходить більше ніж значна.

Ніл Батлер, технічний консультант Camcon Automotive, пояснив: “Усі ключові параметри процесу згоряння вже деякий час перебувають під цифровим контролем. IVT — такий самий великий крок вперед, як і перехід від карбюраторів до уприскування палива з електронним керуванням”.

IVT дає необмежений контроль над клапанами та величезні переваги — від низьких показників шкідливих викидів під час холодного пуску до дезактивації частини циліндрів на вимогу.

Читайте також:
Распредвал из пластика: инженеры нашли способ удешевить автомобиль

За задумом розробників, нова система має охоплювати пакет програмного забезпечення, який дає змогу калібрувати iVT за допомогою машинного навчання, об’єднуючи апаратне і програмне забезпечення в одному пакеті, що сприяє найбільш оптимізованому на сьогодні ДВЗ — “цифровому двигуну”.