X

Jaguar Land Rover продовжує тести машин на автопілоті

Jaguar Land Rover показал свои самые последние разработки в области телекоммуникационных технологий и автономного управления.

Британська компанія Jaguar Land Rover продовжує активні дослідження у сфері телекомунікаційних технологій та автономного керування. Чергові тести машин, оснащених новими системами, відбулися на дослідному полігоні Horiba Mira у Великій Британії. Вперше фахівці компанії Jaguar Land Rover об’єднали свої зусилля з колегами з Ford і європейського технічного центру Tata Motors. У рамках проекту було проведено тести технологій комунікації, які дадуть змогу автомобілям у недалекому майбутньому «спілкуватися» між собою і об’єктами дорожньої інфраструктури.

Читайте також:
Jaguar Land Rover розпочав тести автомобілів на автопілоті

Технології комунікації та автономного керування є одним із пріоритетів у розробках компанії. В рамках досліджень було створено понад 100 прототипів, які дадуть змогу в найближчі чотири роки провести велику кількість дорожніх тестів. Врешті-решт ці технології дадуть змогу зробити процес керування автомобілем легшим, безпечнішим і екологічнішим.

Ми знаємо, що в цих технологій величезний потенціал у машинах майбутнього у всьому світі. До нещодавнього часу ми фокусувалися на «спілкуванні» між автомобілями Jaguar і Land Rover. Спільна робота з іншими компаніями стане важливим кроком на шляху впровадження технологій комунікації і автономного керування. Наше завдання забезпечити водія потрібною інформацією в потрібний час, а співпраця з іншими автовиробниками допоможе нам реалізувати цей задум, – коментує Тоні Гарпер, голова дослідницького підрозділу Jaguar Land Rover.

У компанії Jaguar Land Rover одночасно розробляють системи як часткового, так і повністю автономного керування автомобілями. Тут мають намір скласти автомобілі з автономним керуванням, зручним для повсякденної експлуатації незалежно від дорожніх і погодних умов.

Технології від Jaguar Land Rover

Із системою Advanced Highway Assist автомобіль здатний самостійно обганяти/випереджати інші машини автоматично, а також залишатися у своїй смузі на автомагістралі за умови, що водій тримає руки на кермі або ногу на педалі.

На екрані бортового комп’ютера повідомлення: «Виявлено автомобіль у мертвій зоні. Автоматичний обгін неможливий»

На екрані бортового комп’ютера повідомлення: «Виявлено автомобіль, що повільно рухається. Здійснюється автоматичний обгін».

Система Electronic Emergency Brake Light Assist попереджає водіїв у разі, якщо автомобіль попереду несподівано або різко гальмує. Це особливо важливо, коли рух відбувається в умовах обмеженої видимості, наприклад, у тумані.

Система попереджає, що «Автомобіль попереду екстрено гальмує».


Уявіть, що ви пересуваєтеся через центр Лондона або Парижа, і для вас постійно горить зелений сигнал світлофора. Цього не буває, скажете ви. Однак завдяки системі Green Light Optimal Speed Advisory, така фантастика може стати реальніс.

Система повідомляє, що за умови дотримання водієм швидкості в 30 миль/год (48 км/год) забезпечується «зелена хвиля».

Автомобіль, який одержує інформацію від світлофорів зможе підказати водієві оптимальну швидкість, щоб опинитися на перехресті саме в той момент, коли горить зелений сигнал. Крім того, це суттєво полегшить процес руху в місті, скоротить час перебування в дорозі, а також дасть змогу зменшити витрату і шкідливі викиди.

UK Autodrive

Консорціум UK Autodrive є лідером у сфері технологічних досліджень і автомобільного бізнесу Великої Британії. Він бере активну участь у трирічній програмі випробувань автомобілів із автономним керуванням. Крім дорожніх тестів фахівці UK Autodrive вивчають різні аспекти використання автоматизованих систем керування, зокрема безпеку і кібербезпеку, а також громадську думку щодо автомобілів із автопілотом.