X

Mazda створила нову електронну систему допомоги водієві GVC

В рамках технологии Skyactiv-Vehicle Dynamics инженеры компании Mazda представили новую систему GVC, которая сделает езду более комфортной и безопасной.

Mazda створила нову електронну систему допомоги водієві GVC, яка є частиною технології Skayactiv-Vehicles Dynamics.

В основі нової технології лежить унікальна електронна система G-Vectoring Control (GVC), яка дебютує на оновленій Mazda 3, продаж якої вже стартував у Японії.

Читайте також:

Рестайлінгова Mazda 3 отримала низку іновацій

Ідея технології Skyactiv-Vehicle Dynamics є ще одним прикладом філософії компанії Mazda, яка сконцентрована на людину та її потреби. Електронний модуль системи G-Vectoring Control автоматично керує роботою двигуна, трансмісії та шасі, даючи змогу зменшити втому водія і зробити процес керування машиною більш комфортним і безпечним.

Система G-Vectoring Control дає змогу зменшити крутильний момент, змінюючи, таким чином, поздовжні і поперечні сили, що впливають на автомобіль. У результаті водій зможе краще відчувати машину і отримати більше задоволення від їзди.

Система розрахована на користувачів із різним досвідом водіння, а також для роботи в різних дорожніх ситуаціях, що охоплюють рух на малих швидкостях у місті, швидкісних магістралях, за умови бічного вітру або під час виконання екстрених маневрів. Зокрема, GVC особливо ефективна на поганих дорогах, а також на мокрих і засніжених трасах.

Як працює GVC?

Комплекс GVC отримує дані про швидкість машини, кут повороту керма і навантаження на двигун, а потім у потрібний момент ненадовго і небагато (до 30 Нм) знижує крутильний момент, тим самим регулюючи сили в плямі контакту тягових коліс і трохи змінюючи вертикальне навантаження на колеса. Цього втручання цілком достатньо, щоб машина більш точно реагувала на дії водія. Таким чином система дає змогу скоротити кількість мимовільних підкеровувань, особливо під час проходження поворотів, а, отже, зменшити стомлюваність водія.

Система G-Vectoring Control дає змогу зменшити крутильний момент, змінюючи, таким чином, поздовжні і поперечні сили, що впливають на автомобіль. В результаті водій зможе краще відчувати машину і отримати більше задоволення від їзди.

Крім водія користь системи можуть оцінити і пасажири, адже машина рухається більш рівно, скорочується кількість поздовжніх і поперечних коливань машини, що змушують напружувати м’язи, утримуючи тіло і голову.