X

Результати краш-тестів Renault Megane

Потенциальных покупателей в первую очередь интересуют ответы на три вопроса: доступна ли цена автомобиля, насколько он экономичен и надежен. Сегодня мы поговорим о безопасности машины.

Наприкінці минулого століття потенційні покупці автомобілів навіть не уявляли, що колись можна буде оцінити рівень безпеки машини не після того, як потрапив у ДТП, а ще перед її купівлею.

Такий сервіс з’явився в 1997 році, коли почала працювати Європейська програма оцінки нових автомобілів EuroNCAP (англ. The European New Car Assessment Programme). Відтоді кожен потенційний покупець автомобіля, замислюється про надійність своєї машини і безпеки своєї родини, користується інформацією інтернет-порталу www.euroncap.com, де в доступній формі публікуються результати краш-тестів. Основна інформація в них – про рейтинг безпеки (присуджується певна кількість зірок). Наприклад, першою моделлю, що отримала максимальні п’ять зірок, стала Renault Laguna (у 2001 році). Відтоді машини цієї марки навіть після посилення методик випробувань і оцінювання майже завжди відзначають найвищими нагородами. Один з останніх п’ятизірників – модель Megane, яку відправили на жорсткі випробування пасивної і активної безпеки ще в минулому році. Цей автомобіль обладнаний ременями безпеки на всіх сидіннях, що мають переднатягувачі і обмежувачі навантаження. До послуг передніх пасажирів – фронтальні і дві бічні подушки безпеки, які оберігають від ударів і голову, і грудну клітку. В арсеналі надійності їзди задніх пасажирів – подушки для захисту голови при бічному ударі.

.

Як показали фронтальні і бічні краш-тести, а також випробування на захист від хлистових травм шийної частини хребта при ударах ззаду, всі, хто їде в цьому автомобілі, зокрема діти, перебувають у цілковитій безпеці (в межах умов проведення цих краш-тестів). Це доводить і інфографіка (див. рис.), де зелений колір вказує на безпеку, а жовтий – на невелике навантаження. Окремі тести систем активної безпеки (контролю швидкості», «курсової стійкості (ESP), «утримання на смузі руху») також засвідчили їх чудову роботу.

Два фронтальних краш-тести Renault Megane з перекриттям (перешкода – на половині водія) і без перекриття (по всій ширині) засвідчили, що водій і передній пасажир в обох випадках перебувають у безпеці і при характерних ДТП залишаться без травм.

Бічні удари імітуються у зіткненні з автомобілем і зі стовпом. Renault Megane в цих краш-тестах достойно склав іспит, забезпечивши водієві і пасажирам максимальний захист.

При ударе сзади и при боковых ударах водитель Megane защищен от травм головы, шейной части позвоночника, грудной клетки и тазобедренной части.

Місця безпечного розміщення крісел різного типу, які ефективно захищають дітей вагою від 9 до 18 кг.

На безпеку однорічної дитини впливає надійність і зручність механізму кріплення дитячого крісла (HTS iZi Kid X3 isofix). У Megane діти захищені добре.

Загалом кожен автомобіль в EuroNCAP оцінюється за чотирма критеріями: безпека дорослих в автомобілі, а також– дітей в автомобілі, машини щодо пішоходів і ефективність роботи систем активної безпеки. Рівень захисту у відсотках показує гідний загальний рівень надійності моделі Renault Megane.

Фото EuroNCAP і Renault