Задня камера Ford навчилася заглядати за ріг
Ширококутна задня камера розроблена конструкторами Ford Motor Company для полегшення водіям руху заднім ходом, передусім – виїзду з парковки, зі щільного ряду автомобілів на проїжджу частину, через тротуар, дворовий проїзд. Завдяки новій камері під час руху заднім ходом водій зможе краще бачити перешкоди, приховані за поворотом або за розташованими поруч об’єктами.
Сектор огляду камери надзвичайно широкий – 180 градусів, це забезпечується новою конструкцією об’єктива і оновленим програмним забезпеченням. На екрані картинка з такої камери розділена на три зони: центральну – з прямим, фронтальним «поглядом», і бічні, зняті під великим кутом зору. Здається, ніби бічні зображення передаються з двох інших, повернених у сторони камер, але насправді камера одна. Спотворення в усіх секторах мінімальні (крайні лише повернені щодо центрального), особливо якщо порівнювати з традиційним ширококутним об’єктивом типу «риб’яче око».
Журналіст «Автоцентру» під час демонстрації технічних новинок Ford в одному з європейських дослідницьких центрів компанії (м. Аахен, Німеччина) мав можливість випробувати нову задню камеру. Її можливості вражають, огляд справді широкий, вона здорово допомагає виїжджати заднім ходом на дорогу зі щільного ряду машин або, наприклад, з двору або гаража. Щоправда, «склейка» зображення з трьох секторів потребує звикання для точної оцінки відстані. Проте саме на такий випадок – коли під час паркування потрібно точно розуміти, скільки ще залишилося місця за кормою, і передбачено другий режим камери – зі звичайним, звичним кутом зору. Вмикається він окремою кнопкою.
На серійних «Форд» задня камера такого типу почне з’являтися у міру появи нових або фейсліфтингових моделей. На ціні машин, як сказали в приватній розмові німецькі інженери, поява новинки не має позначитися, оскільки дорогих змін у конструкції камери немає.