X

Довгостроковий тест Skoda Rapid: поїздка в Прикарпаття

За время нашего теста редакционный Skoda Rapid 1.2 TSI успел накатать не только километраж, который давно перевалил за 65 000 км, но и приличную географию поездок по Украине. Очередным экзаменом для машины стал вояж в Прикарпатье.

Наш шлях лежав у село Княждвір в Івано-Франківській області, яке лише за п’ятнадцять хвилин їзди від Коломиї.

У селі Княждвір, заснованому ще в 1458 році, є чудовий ботанічний заказник із величезним гаєм ягідного тиса

Поїздка була дуже відповідальною, тому що їхали не журналісти, що звикли до труднощів і нестатків шляху, а моя власна сім’я з піврічним малюком. В абсолютно новому світлі для мене постали такі поняття, як ефективність роботи клімат-контролю, плавність ходу й місткість багажного відсіку.

Бардачок з охолодженням довозив із магазину морозиво навіть у спекотний день

Збори і виїзд були непростими. Гора речей у коридорі наводила на мене жах, а кількість багажу дедалі збільшувалася. Дитяча ванночка, сумки з речами, упаковки підгузників, надувний басейн… Молоді батьки зрозуміють мене. Здавалося, що навіть 550 літрів не в силах всього вмістити. Але лягло все!

Незаперечна перевага Rapid’а – великий і зручний багажник. Крім великого об’єму (550 л), тут ще й величезний вантажний отвір

До самого Львова хорошою дорогою, на 110 км/год на трасі, круїз-контроль вкотре допоміг насолодитися низькою витратою пари мотора 1.2 TSI і 6-ступінчастою механічною КП. Вище 6 л/100 км паливний апетит не піднімався. Завдяки довгій 6-ій передачі мотор крутити не треба і в машині дуже тихо. Крім того, мотор у цей час перебував в оптимальній зоні роботи, адже максимум тяги він досягає вже з 1400 об/хв і залишається на піку до 4000 об/хв. Через це обганяти на трасі дуже легко.

Мотор нашої машини ми бачимо не часто. Відкриваємо капот хіба що для заливання рідини в омивач. Масло Rapid не їсть зовсім, тому і перевіряємо рідко

В Івано-Франківській області дороги вже геть не так гарні. Асфальт крупнозернистий, часті вибоїни та латки виявили жорсткуватість ходової Rapid’а. Мені це не заважає, а от маленький тест-пілот частенько обурювався.

Враховуючи, що наша машина часто їздить за містом, ми навіть обклеїли бампер і передню кромку капота захисною плівкою. Тепер не потрібно переживати за стан фарби, та й мошок легше відмивати

У далекій поїздці не раз нас накривало дощем. На трасі потоки води, які збирають двірники, переливаються через стійку і течуть по лобовому склу. Це відчутно забруднює його. А заднє скло хоч і без двірника, залишається доволі чистим завдяки чудовій аеродинаміці.

У цих місцях надзвичайно красиво, тихо, і тут дуже добре відпочивати. Практично в кожному другому дворі можна купити лісові ягоди. Ціни просто казкові

Далекі вояжі даються Rapid’у легко, особливо коли йдеться про довгі кидки трасою. Збита ходова та «круїзна» пара мотора і КП дають змогу без напруження постійно підтримувати високу середню швидкість. А помірна витрата не потребує частих зупинок на дозаправлення. Ще б трохи поліпшити плавність ходу, і в «сімейному» режимі причепитися було б і геть ні до чого. Хоча коли я залишаюся в авто один, то кожен поворот на Rapid’е починаю атакувати. І тут вже мене налаштування ходової дуже навіть влаштовують. Але це вже зовсім інший огляд Skoda Rapid.