X

Найправильніший Тюнінг Skoda Kodiaq RS

Чешская компания Dieselpower Race Engineering форсировала мотор Skoda Kodiaq RS до 290 сил, а момент увеличили до 580 Нм

Восени минулого року на автошоу в Парижі компанія Skoda представила спортивну модифікацію свого флагманського кросовера. Kodiaq RS отримав у своє розпорядження 240-сильний бітурбодизель, що видає 500 Нм крутильного моменту. В парі з 7-семиступінчастим «роботом» DSG дволітровий двигун розганяє семимісний кросовер до 100 км/год рівно за 7 секунд, а максимальна швидкість становить 220 км/год.

У чеській компанії Dieselpower Race Engineering вирішили, що для такого автомобіля ці показники є недостатньо серйозними і взялися виправити ситуацію. В результаті перепрограмування блоку управління турбінами модернізована Skoda Kodiaq RS додала в потужності 50 к.с. (разом – 290 к.с.), а крутильний момент тепер досягає 580 Нм (+80 Нм). Природно, що динамічні і швидкісні характеристики також зросли.

Як щодо нас, це найправильніший Тюнінг Skoda Kodiaq RS. І ніякий обвіс тут не потрібен – з цим і так у кросовера все в порядку.

Читайте також:
Нова Skoda Kodiaq 2020 попалася без камуфляжу

Раніше майстри з Dieselpower Race Engineering представили свій проект модернізації Audi SQ7 C 4-літровим V8, потужність якого збільшили до 473 к.с., а момент – до 945 Нм.

Читайте також:
Skoda внезапно показала новые Kodiaq и Karoq 2020