Stralis vs. Trakker – протистояння двох «тяжкоатлетів» IVECO
Stralis, завдячуючи стабільним походам до спортивного залу, виділяється структурною формою тіла (товщина рами 7,7 мм, 2-х листові передні ресори), але після цього мерщій прямує до навчальних закладів та мистецьких залів, аби просвітити голову (і має високу простору кабіну).
В свою чергу, Trakker далі продовжує наполегливі тренування у боксерському залі і ззовні вже більше схожий на брутального тяжкоатлета (має раму у 10 мм, 3-х листові передні ресори).
Не можемо не відмітити, що у них на досить різних рівнях натреновані м’язи ніг (колісна формула 4х2 проти 6х4), геть різна стійка (висота та навантаження сідлових пристроїв 1182 мм і 13 тон проти 1320 мм та 26 тон). Жим лежачи Stralis робить легко із масою 44 тони, коли Trakker не зупиняється до самих 72 тон (вказані повні маси автопоїздів, згідно паспортних даних).
Виходячи із досягнень в спортивних змаганнях, і позиція підборіддя різниться суттєво (мінімальний кліренс 21 см проти 33 см).
Але всередині вони все ж таки рідні брати (обоє мають спальні ліжка), адже у них в жила тече кров IVECO із загальною 150-річною історією, з нотками палких іспанських танців та енергійністю і рішучістю вражаючої кориди (завод тяжких вантажівок знаходиться поруч м.Мадрид).
Якщо у вас виникають запитання чи доповнення щодо детальних характеристик чи порівнянь, просимо звертатися до представників АМАКО у Вашому регіоні або за телефоном +380 (50) 417 69 17.