Наприкінці квітня відбулась презентація нової чоловічої колекції America's Cup від модного будинку Louis Vuitton, що приурочена 35-м змаганням на Бермудських островах «Кубок Америки». Лінія, натхненна вітрильним спортом, включає одяг, взуття, сумки, рюкзаки, хустки, брелоки, портмоне, гаманці, запонки і сонцезахисні окуляри, тобто все найнеобхідніше для незабутньої преміальної подорожі.
Проте, це не єдиний раз, коли шляхи іменитих європейських брендів перетнулись. Давня спеціалізація та багаторічний стаж французького дому на дорожніх аксесуарах дозволили компанії Louis Vuitton створити інноваційну колекцію багажу з карбону – того ж матеріалу, який використовують інженери BMW для створення автомобільних шедеврів, таких як BMW i8 та BMW 7 cерії.
Хоча аутентична колекція люксових валіз для BMW i8 вже розпродана, компанії продемонстрували гармонійне поєднання нових аксесуарів модного будинку з атмосферою розкоші всередині інноваційного спорткару.
BMW 7 серії підкреслив преміальний статус заходу відкривши гостям поєднання технічних інновацій, бездоганну якість виконання кожної деталі, емоційну мову форм і комфортну атмосферу в салоні.
Всі гості мали нагоду детально вивчити внутрішній і зовнішній вигляд автівок, а також на власні очі переконатися у ідеальній симфонії брендів Louis Vuitton та BMW.