X

Чому везуть авто зі США?

Автомобиль сегодня - это не только источник свободы и практичности. Его содержание и эксплуатация обходятся не дешево. И самая ощутимая статья расходов – это топливо. При пробеге 15 000 км в год на топливо у украинского водителя уходит в среднем 1650$. Естественно, что при покупке авто хочется выбрать машину, которая «кушает» меньше

Якщо йдеться про вибір нового автомобіля, то, звісно, є сенс дивитися в бік сучасних авто нового покоління: малі об’єми двигуна, плюс турбонаддув, гібриди, сучасні турбодизелі. Ці технології дають і високу ефективність, і низьку витрату пального. Але якщо мова йде про машину з «вторинки», то технологічний автомобіль із пробігом, та ще й із чужих рук, загрожує вилитися дорогим ремонтом і масою проблем. Адже немає гарантії, що колишній власник був акуратним із вибором заправок і дисциплінований із сервісом. Що ж робити?

Вихід гранично простий. Сьогодні тренд для економії палива – це встановлення на автомобілі газобалонного обладнання. Вартість газу на 60% нижча за бензин А95. При цьому сучасні системи живлення ГБО дають змогу домогтися того, що витрата газу практично не відрізняється від витрати бензину. Тобто, чиста економія бюджету – 60%, а це 990$ на рік. Тому навіть з урахуванням вартості самого обладнання і його установлення, ГБО окупається дуже швидко.

Але от біда, на чималу кількість народних бестселерів ставлять тільки сучасні мотори, ГБО на які встановити і складно, і дорого. То що ж, глухий кут? Звісно, ні. Вихід у тому, що для ринку США деякі улюблені у нас моделі поставляли з двигунами, які набагато краще пристосовані для переобладнання під ГБО. І найкращий тому приклад  – авто зі США.

Прихильність до великих за об’ємом двигунів видно добре не тільки за американськими автомобілями, які традиційно славляться об’ємистими движками, а й за пропозицією німецьких і японських брендів. Якщо в європейських версіях на таких популярних моделях, як Nissan Rogue (X-Trail) або Toyota RAV4 популярні мотори 2,0 л, то в США переважають модифікації з двигунами 2,5 л.

Але справжній хіт – це Volkswagen Passat (його індекс NMS) з 5-циліндровим мотором на 2,5 літра. Цей мотор оснащений простішою системою вприскування. Замість безпосереднього зі складними насосами високого тиску і ультраточними форсунками, які застосовуються на моделях з моторами серії TSI, він оснащений традиційною системою розподіленого уприскування.

До того ж, у нього стоїть коробка передач не робот із двома зчепленнями DSG, а класична гідромеханічна автоматична 6-ступінчаста коробка передач. Що цікаво, те саме можна сказати не тільки про великий Пасат, а й про Jetta. І навіть компактний Volkswagen Golf 6 оснащується все тим же 5-циліндровим мотором, доброзичливим до ГБО.

У підсумку можна сміливо стверджувати, що любов американців до моторів великого обсягу в принципі грає на руку любителям переходження на ГБО. Адже такі мотори не такі високофорсовані і конструктивно набагато простіші, ніж малооб’ємні побратими з турбінами і нагнітачами.