Вся правда про Чері Тіго 2005-2014: на що дивитися перед купівлею?
Паркетники Chery Tiggo в Україні стали відомі з 2006 року. Візуальна привабливість автомобіля разом з хорошою ціною зробили машину хітом продажів.
Багато покупців Чері Тіго робили ставку на візуальну схожість з Toyota RAV4 другого покоління.
Китайська тактика копіювання популярних моделей в результаті призвела до розробки оригінальних машин, які високо цінуються сьогодні на ринку України.
Хочете дізнатися, що чекати від Чері Тіго з двигуном 2.4 після 10 років експлуатації?
За що люблять Chery Tiggo першого покоління
Toyota RAV4 була не найгіршим об’єктом для наслідування, тим більше, враховуючи хвилю популярності кросоверів, яку саме вона і підняла.
Цілком гідна підвіска, ліцензійний двигун Міцубісі, але головне, хороший рівень оснащення.
З 2007 року автомобіль злегка змінив зовнішність, що не позначилося на його популярності.
Основні фактори, за які цінували кросовер Чері Тіго — простий в ремонті двигун об’ємом 2 літри потужністю 125 сил.
Якщо озирнутися в 2007 рік, жодна автомобільна компанія не могла показати такої потужності за такі гроші.
Це і зробило Chery Tiggo першого покоління зіркою продажів в Україні. На ціні позначилася і локальна збірка.
Хоча і ті машини, які збиралися в Калінінграді, купувалися дуже теж охоче. Вся правда про Чері Тіго 2005-2014 р. в., на що дивитися перед покупкою вже добре відома.
Пізніше з’явився 130-сильний варіант цього мотора. Він також був куплений у Міцубісі, але його обсяг становив 2,4 літра.
Що призвело до досить високої витрати палива. А також до вимогливості до якості масел, на яких дбайливі водії мають властивість економити.
В результаті балансирні вали (при недостатньому рівні масла в моторі) можуть заклинити, страждають гідрокомпенсатори.
Все це призводить до виходу з ладу головки блоку циліндрів, а її ремонт коштує недешево, незважаючи на лояльні ціни на запчастини.
Особливості обслуговування Chery Tiggo
І все ж кросовер досить податливий. Якщо міняти масло в моторі кожних 5-7 тисяч пробігу, і міняти ремені приводу ГРМ (а разом з ними і балансирних валів) після пробігу 150-250 тисяч, двигун проблем не викличе.
Можуть бути питання до електроніки, але це сильно залежить від заводу збірки Чері Тіго.
Генератор може не дотягнути до ста тисяч пробігу, також бувають претензії до датчиків і електронного блоку управління двигуном.
Мотор Chery Tiggo дуже чутливий до якості свічок запалювання. Якщо перевищити їх ресурс, доведеться міняти разом зі свічками високовольтні дроти.
Справа в тому, що їх опір має вирішальне значення в циклі займання суміші, але це окрема історія, також можуть вийти з ладу котушки запалювання.
Але вже з 2007 року на всі Чері Тігго почали встановлювати мотори майже власної розробки Acteco.
“Майже”, тому що в розробці активно брала участь австрійська фірма AVL і не дарма. У підсумку ми отримали досить ресурсні двигуни в широкому об’ємному діапазоні.
Нові мотори для Chery Tiggo були представлені в обсягах 1,6 л, 1,8 л, а також в дволітровому варіанті.
Їх потужність становила 120, 132 і 140 сил відповідно. Цей варіант став більш вдалим, але у багатьох користувачів виникли питання до подушок мотора.
Якщо чіплятися, то мотори Acteco мали кілька слабкостей — високі вимоги до олив, бензину і антифризу, а також ненадійність регулятора тиску бензину і датчикам температури двигуна.
Ще часто були претензії до датчика масової витрати повітря, якщо якість використовуваного бензину залишало бажати кращого.
Рестайлінг Чері Тіго 2014 року. Що він приніс хорошого
У 2014 році китайці повністю оновили зовнішність хітового кросовера. Була замінена решітка радіатора, оптика, бампера, а також оформлення салону. Це дало і кілька технічних плюсів.
Стало витриваліше зчеплення, наприклад, в Тігго першого покоління воно служило до 100 тисяч.
У Chery Tiggo випуску після 2014 року воно легко витягне до 80 тисяч пробігу. Хвороби механічної коробки передач залишилися на своєму місці — синхронізатори працюють не більше 90 тисяч пробігу.
Однак автоматична гідромеханічна коробка передач (AL4 і DP0) цілком відповідає статусу машини.
Можливо, з тієї причини, що точно таку ж АКПП встановлюють на багато моделей французького концерну PSA досі.
Підвіска автомобіля Чері Тіго анітрохи не змінилася. Схема залишилася японської, але виконання китайським.
Це не означає, що Chery Tiggo ненадійний. Він має свої особливості, яким варто приділяти увагу. Тоді машина прослужить довго і не викликатиме питань по надійності.
І ще, варто приділити увагу антикорозійній обробці кузова. А саме нижнім частинам дверей, колісним аркам, прихованим порожнинам.
Але до однозначних плюсів Тігго першого покоління можна віднести просторий салон, місткий багажник і високий ресурс мотора, трансмісії і ходової.