X

Daewoo Lanos і Daewoo Sens: відчуйте різницю

На украинском рынке б/у автомобилей по-прежнему Daewoo Lanos и Daewoo Sens пользуются стабильной популярностью. Попытаемся разобраться, насколько они отличаются друг от друга, и в чем преимущества каждого из них

Основна відмінність між цими автомобілями полягає, звичайно, в різних силових агрегатах. Двигун Sens робочим об’ємом 1300 см³ (МеМЗ-307), зчеплення та коробка передач аналогічні тим, що встановлювалися на «Славуту» і «Таврію», але вони адаптовані під інший кузов.

КПП Daewoo Sens не копіює коробку стандартної «Таврії». Справа в тому, що свого часу була розроблена коробка передач для ринку Колумбії. Дороги там переважно гірські, тому передавальне співвідношення головної пари було змінено зі стандартних 3,875 на 4,13. Для важчого кузова Daewoo Sens краще не придумаєш.

Також ви можете більш детально дізнатися різницю між Део Ланос та Сенс.

Щоб не переробляти силові елементи кузова «Ланоса», під час підготовки до випуску були змінені кронштейни кріплення на двигуні та коробці передач. Відрізняється і система випуску, точніше, приймальна труба у «Сенса» виглядає інакше.

Радіатори цих автомобілів відрізняються розташуванням патрубків. У випускній системі Sens встановлена інша приймальна труба глушника. Є певні відмінності і в схемі електрообладнання у зв’язку із застосуванням інших датчиків та російського електронного блока керування двигуном «Мікас 7.6». Зокрема, в системі запалювання Daewoo Sens застосовується класичний безконтактний переривач-розподільник.

Оскільки Daewoo Sens спочатку задумувався як автомобіль більш доступний, ніж Daewoo Lanos, він випускається лише з найпопулярнішим у нас кузовом седан і в мінімальній комплектації. Крім цього, Daewoo Lanos випускався у варіанті фургона з 1,5-літровим двигуном.

Не передбачені інші двигуни, кондиціонер, підсилювач керма, подушки безпеки та багато іншого обладнання. Тим не менш Daewoo Sens не виглядає жалюгідно зсередини. Сидіння з тканинною оббивкою досить практичні, а задня спинка може розкладатися у пропорції 60/40, збільшуючи багажник з 320 до цілих 960 літрів у складеному вигляді.

За кермом відчуття, звичайно, інші, але педаль зчеплення «Сенса» така ж м’яка, як і у «Ланоса». Перемикання передач нестандартне і повністю перейшло в Daewoo Sens з «Таврії» — задня вмикається вперед, а п’ята назад. А ось система захисту від випадкового вмикання задньої передачі не така, як у Таврії, а опелівська, з підпружиненим кільцем на важелі. Втім, передачі вмикаються так само чітко, як і на «Ланосі». Просто з тієї причини, що механізм перемикання у них однаковий.

Виходячи з того, що Daewoo Sens – це недорогий «Ланос», конструктори цілком логічно вирішили максимально уніфікувати автомобілі. Так, у обох автомобілів встановлені однакові паливні насоси, паливний і повітряні фільтри. Крім цього, «Сенсу» дісталася перенастроєна двокамерна система впуску, що дозволило трохи підняти потужність двигуна «Таврії», зробивши його трохи тишим.

Сьогодні на вторинному ринку ціни на «Ланос» і «Сенс» також різні. «Ланоси» люблять за більшу потужність і тягу. «Сенс» показав себе як економічний і недорогий автомобіль, що небагато поступається старшому «Ланосу».