Бренд Opel в складі Stellantis: підсумки 2020 року - в світі і в Україні
Європа. Концерн Stellantis опублікував підсумки роботи різних Брендів за 2020 рік. У даному переліку значиться і Opel – єдиний німецький Бренд в групі, а також родинний Vauxhall – єдиний британський Бренд в групі. Отже, в 2020 році Бренд Opel / Vauxhall досяг наступного…
Стійка доходність: виконання плану РАСЕ!
Незважаючи на пандемію, Бренд Opel продемонстрував стійке зростання, хорошу дохідність і прибутковість в роботі. Так, за підсумками 2020 року операційний дохід склав € 527 млн., при цьому вдалося досягти маржі в 4,1%.
Причому дані показники невпинно росли. Наприклад, друге півріччя 2020 року виявилося навіть більш успішним, ніж друге півріччя 2019 року. І це незважаючи на всі проблеми, пов’язані з пандемією і різними карантинними обмеженнями.
Таким чином, вже зараз можна констатувати факт – стратегічний план РАСЕ! спрацював: Opel / Vauxhall є стійкими і прибутковими навіть в непростий час.
Нові моделі, електромобілі, заслужені нагороди
Протягом 2020 року Бренд Opel займався подальшим розвитком модельного ряду і просуванням вже презентованих раніше автомобілів. Особливий акцент приділяється електрифікованим моделям: plug-in гібридам та електромобілям. Що позначилося на підсумкових результатах – за підсумками 2020 року було реалізовано 34,4 тис. електрифікованих автомобілів (plug-in гібридів і електромобілів).
Важливо відзначити, що електромобілі-новинки Бренду в 2020 році навіть заслужили престижні титули і нагороди. Наприклад, електромобіль Opel Corsa-e переміг в конкурсі Golden Steering Wheel, а новий електричний кросовер Opel Mokka-e удостоївся нагороди Connected Car Award. Нарешті, новий електричний комерційний вен Opel Vivaro-e заслужив титул International Van of the Year – мабуть, самий престижний титул на ринку легких комерційних автомобілів-фургонів.
І сьогодні, коли Opel в світі пропонує дев’ять електрифікованих моделей різних класів, ми можемо з упевненістю сказати: «так, Opel – це електромобільний Бренд».
Досягнення не тільки в Європі, але і на інших ринках – включно з Україною!
Бренд Opel стає все більш глобальним «гравцем». Так, в 2020-му році Бренд збільшив свої продажі за межами Європи відразу на 50%: тепер частка продажів поза європейського ринку досягає 9% від загального обсягу реалізації автомобілів Opel. Це стало можливим завдяки активному розвитку на різних нових ринках, часом досить екзотичних – Колумбія, Еквадор, ось-ось очікується вихід на ринок Японії.
Особливо варто відзначити, що одним з «нових» ринків для Opel стала і Україна. Бренд Opel був представлений в Україні вже кілька десятиліть, проте в 2019-2020 рр. пройшов тотальне «перезавантаження»: виведення нових легкових моделей, потім дебют гами комерційних моделей, постійне розширення дилерської мережі.
Все це дало свої результати. Бренд Opel в Україні завершив 2020 роки з позитивною динамікою продажів: реалізовано 732 автомобіля (легкові і LCV), що на 84% більше показників за 2019 рік. Важливо відзначити, що даний результат був отриманий в умовах зниження загального ринку в цілому: так, за підсумками 2020 року в Україні було продано 95,5 тис. нових автомобілів, зниження ринку склало 2,2% щодо результатів 2019 року.
Оголошені результати за підсумками 2020 року вселяють оптимізм і дозволяють з упевненістю дивитися в майбутнє, очікуючи нових досягнень у 2021 році.