Почему сегодня (не) стоит покупать нерастаможенное авто

Покупать или не покупать нерастаможенное авто? Все больше украинцев сегодня интересуются этим вопросом

84

Автоцентр.ua уже не раз писал про мифы и риски о нерастаможенных авто в Украине. Как и прежде, мы не призываем и не отговариваем покупать машину на европейских номерах.

Однако, в свете последних событий, разворачивающихся в Украине вокруг авто литовской регистрации (и машин из ЕС в целом), считаем нужным поделиться с вами откровением специалистов по осмотру и подбору авто в Европе касательно покупки и езды на нерастаможенных машинах.

Стоит ли покупать нерастаможенное авто в Украине

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.





  • Ramil Black

    Скажіть ті хто проти LT і Pl у Вас що взагалі самоповаги не має на Вас вішають ярмо а Ви ще їх і захищаєте це що якийсь рабський синдром. Вас змушують купувати авто за мега неадекватними цінами а Ви і раді не розумію

    • datbunneh

      Ви купуєте шматки лайна, які в нормальних країнах дуже дорого утримувати. Тому вони і намагаються здихатись цього калу хоч за якісь гроші. А ви “самоповажні” мавпи “без рабського синдрому” радісно це купуєте, наражаючи на небезпеку себе і оточуючих. Правда щойно потрапляєте в найперше ж ДТП, одразу кидаєте автомобіль і тікаєте в кущі. Нові автомобілі у нас коштують нормально, а весь місцевий (розмитнений) вбитий автохлам стільки коштує, тому що є люди, які це за ці гроші купують. Перестаньте купувати – ціна і впаде. А по-нормальному, потрібно зробити все, як в Європі – так, щоб утримувати ці авто стало в 50 разів дорожче. Тоді питання розсмокчеться саме собою.

      • Андрей Андреевский

        Во мабуть з іншоі планети. По вашому, підніми зараз ціну утримання старих авто в кільканадцять раз, і всі одразу пересядуть на нові авто. За які кошти?

        • datbunneh

          Частина пересяде на нові безпечні авто нижчого класу. Частина пересяде на громадський транспорт. На дорогах стане менше небезпечних авто, на дорогах взагалі стане менше авто. Одні плюси.

      • Ramil Black

        По Вашому мають право жити тільки ті хто має великі гроші а іншим що самознищитись, а Ви часом не фашист?

        • datbunneh

          А хто сказав, що в кожного громадянина цієї країни має бути автомобіль? Не треба самознищуватись (мабуть), достатньо просто перестати порушувати усі можливі закони. І нормальний автомобіль коштує не дорого. Новий Hyundai Accent коштує лише 360’000 грн. Якщо вам не вистачає інтелекту заробити собі на Hyundai Accent, то вам краще за кермо взагалі не сідати.

          • Ramil Black

            Ну на таку риторику можу сказати бий багатих фашистів)))) забирай награблене

          • datbunneh

            Награбоване? Дивись тільки, щоб тебе хтось не назвав “багатим фашистом”. Бо завжди хтось знайдеться бідніший, хто тебе поб’є і пограбує.

          • Ramil Black

            На відміну від Вас багатих фашистів мені всеодно на чому Ви їздите хоч на діамантових майбахах, головне щоб правил дотримувались

          • datbunneh

            Тобто Ви, пане бідний фашист, будете самі обирати, яких правил всім дотримуватись, а які можна порушувати?

          • Ramil Black

            Правила має встановлювати і змінювати більшість а не купка фінансово зацікавлених

          • datbunneh

            А чого це Ви вирішили, що саме Ви є частиною більшості?
            Але навіть не це головне. Чи бачите Ви різницю між простою більшістю і компетентною більшістю?

          • Ramil Black

            я не кажу що я в більшості але і не заперечую це ще потрібно визначити. Що дає право вважати що Ви компетентні

          • datbunneh

            Я не називав себе компетентним, а казав про те, щоб не варто покладатись на думку простої більшості. І не коректно протиставляти себе “ботам” і “фінансово зацікавленим”. Так наче протилежної думки існувати не може.

          • Ramil Black

            може і має бути тому нехай переможе компетентна більшість

          • Микола

            Проста більшість-це народ, який хоче щось купити на злиденні копіки, а компетентна більшість-це та, яка придумує високі пожатки і мита, щоб його грабувати!

          • datbunneh

            Так, саме для того, щоб його грабувати! Армія, поліція, пенсії, суди, субсидії та інша фігня ж простий народ не цікавить. Це все ж з неба за просто так падає. Ви переїжджайте жити в Сомалі, думаю, там вам більше сподобається.

          • КА

            Дыбил, средний клас по-твоему тоже економить нехочет? Иди со своими указами нахуй!

          • datbunneh

            Середній клас? xD
            Ви справжнісінький люмпен. Такий самий, як оті бурштинокопачі.

          • Sergey K

            От Hyundai Accent сразу отказались т.к. у него на заднем сиденьи ноги некуда поставить поэтому взяли нормальную машину на класс выше Kia Cerato.

          • Иван Аблогин

            мени интиресно скильки тоби треба на1бати людей щоб купити таку машину. на зарплату не найобуй бо неповиру я буду 1здить на бляхах и мени пофиг а проте шо ти липиш про дтп и кидани машини ми живемо в 21 солитти и отпичатки польцив остаюця в машини в нас 30 видс украинцив роблять биометрични паспорти. и там е видпичатки пальцив так шо нежени хуйни

          • datbunneh

            Ну ви реально настільки тупий? Про презумпцію невинуватості чули? Ви кинете автомобіль, а за це покарають автомеханіка, який заганяв автомобіль на стенд, або вашого друга, якого ви пустили за кермо, лише тому, що там знайшли його відбитки? Це не є доказом.

          • Иван Аблогин

            в украини 1здять половину по техпаспорту и без доверености. яка ризниця можна купити машину на авто ринку по техпаспорту и ганяй соби и так само можна кинути машину в дтп .

          • datbunneh

            От тільки у такому випадку власник авто понесе відповідальність за ДТП, навіть якщо не він був за кермом. Наступного разу буде думати, кому він дає техпаспорт.

          • Иван Аблогин

            якщо власник уже вмер тоди що

          • datbunneh

            Яка імовірність цього? Ви знайдете найменшу дірку і удаєте, що нема різниці, коли закон працює на, наприклад, 80% чи 50%. У вашому чорно-білому світі є лише 100% і 0%.

          • datbunneh

            І тільки потім не ридайте, коли ваш тарантас під прес кинуть і змусять сплатити штраф.

          • Иван Аблогин

            хай зроблять нормальну ростаможку и тоди буде все нормально

        • Джонни

          Примерно та же логика как “зажрались с ценами на гостиницы в Париже – охренеть 500 евро ночь за кровать и умывальник? Я дам 20 евро горничной чтоб пустила переночевать а если охрана найдет буду орать шо це зрада и меня притесняют” – примерно такая же логика борцов за автохлам.

          Нет денег на гостиницу за 500 евро – НЕ ЕДЬ ТУДА.
          Нет денег на покупку авто – НЕ ПОКУПАЙ ЕГО.
          Это с одной стороны, а с другой – посмотрите на тойоты, киа, хюндай свежие в Литве… максимум на 2000 долларов дешевле чем у нас. Любой мало-мальский живой автомобиль имеет разницу в цене сравнимую с затратами на поездку в Литву…. а хлам да… покупайте…. латыши думали как бы заплатить за утилизацию да украинцы помогли, мусор забрали еще и денег дали. двойной профит

          • Ramil Black

            Ви хоч вірите в те що пишете чи просто переписуєте вказівку автосалонів і бариг))) скажіть чому ціни на авто в Росії Білорусії про європу мовчу в рази менші ніж в нас

          • datbunneh

            А це вже брехня. Нормальні авто в Європі коштують або так само, або дорожче. Я кажу саме про нормальні авто. Ви ж хочете купувати сміття, яке стільки коштує, тому що там його взагалі ніхто не купить.

          • Ramil Black

            ок який відсоток сміття зараз їздить з Укр реєстрацією на Україні

          • datbunneh

            “На Україні” взагалі нічого не їздить. А стосовно того, що їздить в Україні – не більше 20% автохламу. За останні 20 років автопарк практично повністю оновився.

          • Ramil Black

            хм напевно я не Київі живу або не по тих дорогах їжджу

          • Микола

            Сміття-це задрочений Москвич чи Запорожець 1975 року, який ще допомагає хазяїну привезти картоплю з городу чи підвезти на базар, бо автобусне сполучення в районах практично відсутнє!

          • datbunneh

            Все логічно. Горбатитись на городі, потім це везти у багажнику Запорожця на базар, а потім власноруч ще й це продавати. Логічно, що в такої людини не буде грошей на нормальне авто. В нормальній країні такі люди вже давно б продали свої землі великим повноцінним фермам (які возять свою продукцію вантажівками), влаштувались би працювати на цю ферму і заробляли б значно більше. Але ж ми проти ринку землі і здорового глузду. Зате ми за контрабандні авто.

          • Иван Аблогин

            а чого внас жигули стоять бильше чим иномарка

          • datbunneh

            Якщо не в курсі, це не уряд вам встановлює ціни на ці автомобілі, а “прості” люди. Тому що приватні особи (такі, як ви) продають їх за ці гроші, а інші приватні особи (теж такі, як ви) за ці гроші їх купують. Отакий у нас ринок. Хочете, щоб ціни на них впали – не купуйте їх за цю ціну.

      • Ramil Black

        А “Шматки лайна” це особливо смішно. Мій автомобіль я придбав за 990 євро в нас такий коштує 5-6 тис)))

        • datbunneh

          Тому що в цивілізованих країнах старі автомобілі з великим пробігом вважаються шматками лайна і в цих країнах такими машинами керувати дуже дорого. Тому їх і продають за безцінь.

          • Serg

            А у нас люди избавляются от 20-30 летних Тазов, что бы пересесть на десятилетний VAG, за практически те-же деньги, это плохо?
            Будут зарплаты европейские, тогда и разговор будет другой, а пока, “маемо, те що маемо”.

          • Serg

            Выберись в какой-нибудь районный центр, к примеру в сумской области или полтавской, и посчитай, сколько там смертельно опасных древних Тазов ездит. А могли бы ездить на более безопасных и гораздо меньше чадящих иномарках, за те-же деньги. Если бы не “защита отечественного атопроизводителя”, а по сути сборщика ” Лего” – машин из разных стран под брендом ЗАЗ.

      • Ramil Black

        Ви точно з іншої планети стосоно небезпеки мій автомобіль оснащений 4ма фронтальними подушками безпеки та 2 боковими, хм цікаво чи є такі в Ланоса, таврії 2101 ітак далі А ціна у них від 1,5 тис в Нас Так виходить Ви обізвали 50 відсотків автолюбителів на українській єрестрації Лайном

        • datbunneh

          4 фронтальних? xD
          І всі вже стріляні.
          А ще за стандартом, наприклад, Німецького ТО там треба замінити декілька вузлів на 10 тисяч євро. Невже ви дійсно думаєте, що цей автомобіль дешевий просто так?

          • Ramil Black

            Я знаю що точно такий самий в нас (із тими сами проблемами) в шість раз дорожчий

          • datbunneh

            Ну так давайте збільшимо кількість хламу на дорогах в 10 разів. Щоб збільшилась кількість ДТП і щоб на дорогах взагалі протиснутись не можна було. Тільки при цьому ще і в обхід податків, щоб діру в пенсійному фонді для ваших же дідусів-бабусь покривали інші. Ви ж “нелохи”.

          • Микола

            Та що і говорити! Он сусід купив тавруху за 1500 дол. десь 2005 року, а я знайшов на сайті А-4 2007 року з повним фаршем , крім шкіри за 1050 євро! Почувствуйте разницу!!! При цьому там все замінювалося відповідно до регламенту і було описано!

          • КА

            Ты чмо тупорылое тебе непохер хто на чем ездит?И сколько у него подушек?Все авто там проходят технический осмотр, а то что у нас гос. органы не способны вести учет токих авто ето чии проблемы?!!

          • datbunneh

            Ні, мені не байдуже, бо ці тарантаси їздять по дорогах громадського користування і становлять небезпеку для законослухняних громадян (якщо в нас взагалі такі бувають). В тому числі особисто для мене. У разі серйозного ДТП з високою фінансовою/кримінальною відповідальністю такі “нелохи” одразу кидають свій тарантас і тікають з місця ДТП.

          • КА

            У нас тазы зилы и другой хлам продаютса по т/п. Алкашня на укр.рег бросает после дтп свои по т/п авто и тикает.Что теперь тебе вообще на вертолете летать?пойди отстаюй свои права в органах правопорядка , ане розказуй про подушки , хлам и кому на чем ездить.

          • datbunneh

            Ще раз повторюсь. Те, що в нас погано, не є приводом зробити ситуацію ще гіршою. Які права? Право порушувати закон, який має сенс. Не потрібні мені такі права, бо я хочу в майбутньому опинитись в цивілізованій країні, а не в Сомалі.

          • Микола

            У мене була А-6 семирічка , на якій я від”їздив 5 років. Мороки менше, ніж з старими Жигулями-це однозначно! Зараз не вдалося забрати А-4 3,0 ТДІ в дуже хорошому стані всього за 1050євро-хтось випередив!!!! По цій машинці німець все пунктуально описав, ТО потрібно було проходити 10.2018. То як вам ціна? Сусід купив на ринку стару Тавруху за 1500 дол!!!! То як вам ціна? А по безпеці і комфорту може ці авто хоч ідентичні? Не потрібно захищати вітчизняний “автопром” , який здатний лише на прикручування коліс китайським авто. За 25 років не розроблено жодної власної моделі ! Ще донедавна випускали Тавруху-Славуту, яку розробляли ще в 60-х роках! Керівництво країни офіційно декларує європейські принципи і стандарти. То чому ж ми не можемо розмитнити автомобіль за евророзцінками? Чому БМВ, Фольксваген, Рено, які дійсно виробляють класні автомобілі і змінюють модельний ряд раз на 5-6 років, не додумалися захищати себе таким чином, як им це роблять наші прикручувачі коліс до китайських авто, які випускали Таврію з її модифікаціями 40 років і Ланос понад 20? ТО раз на 2 роки? Так там вам все про ваше авто розкажуть після цього ТО, а у нас лише гроші ментівські фірми зкачають! На авто тільки з європейськими номерами не можна встановити власника? Маячня! А хто знає, хто за кермом у 40-річного Москвича-чи ним керує власник, чи по довіреності, чи взагалі людина з техпаспортом!

          • datbunneh

            Ви так говорите, наче варіантів всього два – або купувати наш автохлам, або купувати європейський автохлам.

            Простий список негативу (в глобальному значенні):
            1. Ухиляння від сплати податків. З яких в тому числі будуються дороги і покривається діра пенсійного фонду, з якого в свою чергу сплачуються пенсії вашим батькам/дідам.
            2. Збільшення кількості автомобілів аварійного стану, а отже зменшення рівня безпеки на дорогах.
            3. Збільшення кількості автомобілів на дорогах в цілому, що зменшує пропускну здатність доріг у відсотковому співвідношенні, а також їхній знос.
            4. Значне ускладнення ситуації для постраждалих сторін в разі ДТП. Особливо, якщо нелегальне авто або не було перестраховане (бо лінь його везти за кордон щороку), або якщо власник просто зник з місця ДТП.
            5. Погіршення екологічного стану, оскільки не лише просто збільшується кількість автомобілів, але і збільшується відсоток автомобілів з застарілими двигунами, які викидають більше шкідливих речовин.
            6. Виведення валюти закордон без жодної компенсації цього у майбутньому (у вигляді тих же сплачених податків чи вироблених товарів та послуг), що негативно впливає на нашу економіку.
            7. Зменшення замовлень автомобілів, які виробляються або складаються на вітчизняних підприємствах, які створюють робочі місця і сплачують податки у бюджет.

            Проста різниця в тому, що ви, як і всі наші жлоби, думаєте, як би урвати щось задля власної сраки. А я думаю про те, як це вплине на життя усієї країни.

          • Dmytro Chorniy

            я не розумію. Ти дійсно такий Поц?
            1. Податок закладено і в кожний літр Бензину. Де дороги? Де пенсії?
            2. Збільшується авто аварійного стану? Любий аварійний стан ЄС авто краще ніж у нас жигулі.
            3. Тобто Розмитнення авто по ціні тієї ж автівки це добре? Ніщеброди будуть ходити ногами і тобі буде легше пересуватись?
            4. 5.6. Люди і так просять дати змогу розмитнити авто, з уплатою НЕ Кінських Ставок, а за адекватними цінами. І буде авто привязане до власника. У нас як би і славути і інше лайно викидає не меньше забруднень. Люди хочуть заплатити державі і їздити спокійно, але ж Ні…Розмитнення нижче Євро 5 – заборонене.
            7. Це просто самий чудовий пункт…Люди мають їздити на лайні – бо воно НАШЕ…Бо то робочі місця. Я подивлюсь як ти будеш використовувати лише нашу продукцію, бо то робочі місця…Особливо ліки. Деталі до авто, масла і бензин)
            Я просто вважаю що ти троль. Бажати гідного життя це урвати щось для своєї сраки? Тобто держава яка рве з тебе останні гроші просто так…при цьому ти самий бачиш які чудові у нас дороги…пенсії… То це нормально. А от люди які бажають гідного розмитнення, та гідного життя – то жлоби і вони валять усю країну. Ти просто йобаний раб, лох який переплачує в кишені дипутатів бабло і радується. А кожен хто цього не зробив – жид і жлоб. Порошенко то часом не ти?

          • datbunneh

            1. Бензин – це лише одне з джерел податкових надходжень.

            2. Так, збільшується. Замість того, щоб купити новий Ланос, Кіа Ріо чи їздити на автобусі, середньостатистичному хохлу хочеться понтанутись і витратити на це лише 5 копійок.
            3. Нові автомобілі у нас коштують не дорожче, ніж в Європі. Купуйте нові автомобілі, або ходіть пішки. Не треба нам металобрухт взагалі привозити. Тому отака вартість розмитнення.
            4.5.6. Правильно. Можете їздити спокійно на автобусі.
            7. Не мають. Дивіться пункт 3.

            Людина, яка по-справжньому бажає гідного життя, інвестує у своє майбутнє і тяжко працює заради цього. А потім вона собі купує будь-яке нове авто, не порушуючи жодного закону. А хохлу хочеться все життя працювати в одній копанці, по вечорах бухати на лавці під будинком, а потім вимагати гідного життя. В цьому основна відмінність між США і Україною. Туди люди їхали будувати своє життя. Тут хомо совєтікус вміє його лише вимагати.

            І до речі, 2 роки тому я купив собі новеньку непопулярну модель автомобілю представницького класу лише за 30,000$, на яку легально заробив, сплативши всі податки. А ви їздите на нелегальному тарантасі за 1,000$, який або зварений з кількох шматків (в разі ДТП розлетиться на друзки з вами і усіма пасажирами), або з пробігом під 500,000 км (будете регулярно кататись по розпилах і займатись колхозом). І до того ж його потрібно щороку возити закордон і там наново страхувати. Оце так гідне життя. І головне, що в усій цій історії лох – я. 😉

        • Джонни

          Проблема еще в том что те кто покупает авто за 1500 евро не ожидают что его расходники стоят целое состояние. Старые ауди и фольксы с алюминиевой многорычажкой, насос-форсунками и изношенными ТНВД выжирают столько денег сколько они и не стоили в покупке. Потому начинается бег по шротам и разборкам, поиски доноров… и ездят по дорогам такие вот франкенштейны которые едва ли безопаснее нормальной ухоженной вазовской классики

          • КА

            Тебе непохер алень ето их проблемы ! Оно тебя каким боком касаетса?

          • Джонни

            Мне не похер, алень – они рядом едут на своем дерьмище по тем же улицам где ты алень ходишь

          • КА

            Купи себе краз клоун одноразовый.Кого ето ебет что ты рядом едеш ? Ты че барон?

          • Джонни

            Да барон, холоп )

          • Ramil Black

            одже всім хто зараз їздить на вазах і ланосах та тавріях та машинах старше 20 потрібно заборонити їздити??

  • el.ramires

    Тоже мне нашли специалістов

  • Дмитрий Черняк

    НА самом деле можно братьь авто и с Литві и с Польши. Хлама везде хватает, но простоу нас данный хлам стоит 3-4тыс долларов у них же 1-1.5 . ВОт и разница…
    но в данный момент я реально боюсь брать нерастаможенное авто, изза НЕПРОФЕССИОНАЛИЗМА наших властей , которые могут одним росчерком пера запретить все то, что нынче ездит!!!!

    • Микола

      Заборонити Стамбульську конвенцію влада не зможе-це 100%! Тобто, потрібно лише, щоб були правильно оформлені документи і в наявності всі папери .

  • Джонни

    Модераторы против конструктива… везде одно говно.

  • Джонни

    Outlander 2.0 Manual 2005 на литовских 5100 уе, на авториа 6500 уе…. де логика господа? за что боретесь?

    • Serg

      А представь что у тебя есть условно 3500€ и перед тобой стоят VW Golf Plus 2007 г.в. с пройденным Т.О. из Германии и какой ни будь относительно свежий ВАЗик, которые стоят одинаково. Какую ты машину выберешь? По-моему ответ очевиден, или нет?

      • Ribak

        Конечно очевиден – Вазик!

        • Serg

          Мне тебя жаль.

        • Иван Аблогин

          чтоб ти в е том вазике до пенсии ездил

    • Serg

      AutoScaut24 и иже с ними, тебе в помощь).

  • Автоцентр,только и занимается пугалками и лоббированием интересов можновладцев прибравших к своим рукам и пытающимся полностью монополизировать авторынок Украины.
    Сегодня любой украинец имеет возможность купить в ЕС и зарегистрировать на свое имя любое авто,спокойно кататься где ему вздумается,а в случае ДТП,если бы господа полицаи хотели делать свою работу,то определить собственника проще простого,в каких бы он кустах не спрятался.Да и налоги за дороги в Украине заложены в стоимость топлива на АЗС. Нешановни можновладцы идете в Европу,так и закнодательство делайте европейским,а не под свой карман-твари.Меньше надо боятся властей,пусть они боятся.Боятся надо тупых идиотов,расписывающих тут ужастики про иностранные номера.

    • Ramil Black

      Респект Ігор краще на скажеш і особливо підписуюсь під фразою “Меньше надо боятся властей,пусть они боятся”

  • Ramil Black

    Прочитавши усі коментарі робимо висновок що тут вступили в полеміку боти автосалонів та ті хто вклали силу-силенну гроший в той самий хлам але в рази дорожче і їх давить Ропуха а по іншу сторону прості люди

    • datbunneh

      “Прості люди” – дурні і заздрісні істоти, не здатні чесно заробляти гроші, яким кортить урвати те, що погано лежить. Еволюціонували не далеко від мавп, але чомусь вважають себе середнім класом.

      • Ramil Black

        народ серед нас намалювався мажор Арієць а скажи може ти ще сидиш на модних сайтах і розповідаєш як кому одягатись і кому як розмовляти

        • datbunneh

          Не цікавлюсь модою.
          І доволі дивно було порівнювати мене з арійцем, оскільки я являюсь прихильником багаторасової і мультикультурної держави, в яку намагаються потрапити найкращі люди з усього світу.
          А ще доволі дивно було називати мене мажором, оскільки в мене авто далеко не преміальне і заробив на нього я сам чесною працею.

          • Ramil Black

            Ви дивуєтесь чому арієть у Вас не має поваги до ближнього чи можливо ви судете інших по собі, пряма мова, – “Прості люди” – дурні і заздрісні істоти, не здатні чесно заробляти гроші,

          • datbunneh

            Все просто. Розумна і притомна людина ніколи не буде називати себе “простою”. Знаєте таке приказку – “простота гірша за крадіжку”?

          • Ramil Black

            Стосовно приказки згідний

      • Микола

        Барон, а мені так хочеться вам заїхати в пику!

        • datbunneh

          Звісно, а що ще вміє бидло? І наче я не правду сказав? У нас же ж такий мудрий народ і така успішна та багата країна…

  • datbunneh

    Перекладу простими словами, те що ви щойно тут наговорили. Влада у нас погана, тому ми маємо повне право бути в десять разів гіршими. Все у нас погано, тому ми зробимо, щоб було все ще в десять разів гірше. Ви хоч розумієте, що якою б “гарною” (хоча вам ніколи жодна влада не сподобається, бо покращення умить ніколи не з’являться) влада не була, якщо простий (тупий і бідний) народ буде робити усе, щоб знищити свою країну, країна буде іти за “народом”, а не за “владою” (знищуватись). Бо “народ” і “країна” – це одне й те ж саме. І ті депутати, яких ви так ненавидите – кров від крові народу. Абсолютно ідентична модель поведінки (нахапати), тільки можливостей більше. Народ бідніє не тому, що хтось не дає заробляти, а тому що дурний. Тому що не вміє планувати своє майбутнє і інвестувати в нього. Бо вірить в усіляку ірраціональну фігню замість того, щоб робити свою працю ефективнішою.

  • Олег Радов

    Это все не правильно….правильней бы установить простую растоможку в пять процентов от стоимости авто…и все….Единственное правило….нельзя ввозить реальный хлам….