
Огляд Гран-прі Монако
Усю гонку четвірка лідерів йшла щільною групою у битві за найпрестижніший етап у чемпіонаті. Протягом багатьох років Шарлю Леклеру не щастило на домашній трасі, навіть в молодіжних перегонах. Бувало, що монегаск вигравав кваліфікацію, проте потім майже одразу втрачав усі шанси. І нарешті гонщику “Феррарі” вдалося зняти прокляття!
Ще в суботу стало зрозуміло, що “Ред булл” скоріше за все за перемогу не побореться, адже обганяти в Монако важко, а Макс стартував лише 5-м. Перес стартував взагалі в кінці пелотону і був одним з учасників великої аварії на першому колі, після якої були червоні прапори. Аварія мексиканця коштувала команді майже 3 млн євро.

Восьмий етап чемпіонату світу перетворився на досить напружений трилер за участю чотирьох гонщиків між “Феррарі” та “Макларен” – давно вболівальники не бачили боротьби за перемогу саме між цими командами. Це була єдина інтрига, самі перегони видалась доволі не цікавою. Багато дискусій раніше було з приводу зміни конфігурації треку, але чомусь керівництво Формули 1 відтягує цей момент, хоча в цьому році це не перші перегони, де було дуже мало обгонів.



До речі, “Макларен” привезли на цей етап нову дуже гарну ліврею в честь Сенни, але це не допомогло їм виграти, хоча 2 та 4 місце дуже добрий результат. Але наразі британська команда знаходиться на тому етапі, коли 2 місце вже не влаштовує.



Приємно було бачити переможця Леклера – він дійсно заслуговує на цю перемогу і це дасть йому велику впевненість у собі, бо останнім часом він виступає трохи гірше напарника, хоча команда робить ставку саме на Монегаска.


















