
Впровадження нових рішень для перетину кордону автобусами: результати за місяць
Впровадження нових рішень для перетину кордону автобусами на виїзд з України через пункти пропуску “Дяківці – Раковець” з Румунією та “Шегині – Медика” та “Нижанковичі – Мальховичі” з Польщею демонструють результати.
Нагадаємо, що з 10 липня реєструватись в системі єЧерга для перетину кордону через пункт пропуску “Шегині – Медика” можуть лише регулярні маршрути. Нерегулярні рейси рекомендовано було спрямовувати на незавантажений пункт пропуску “Нижанковичі – Мальховичі”.
Також з цього часу зняті обмеження щодо пропуску автобусів будь-якого розміру та висоти через пункт пропуску “Дяківці – Раковець”.
За місяць з часу впровадження відповідних рішень фіксується суттєве зростання використання цих пунктів пропуску та зменшення навантаження на “Шегині” з Польщею та “Порубне” з Румунією.
Так, використання автобусами пункту “Нижанковичі” зросло на понад 100%. Зокрема, за місяць до цього його перетнуло трохи більше 100 автобусів, після запровадження рішення – понад 250 автобусів.
Зменшення навантаження на “Шегині” фіксується на понад 25%. Наприклад, протягом місяця раніше його перетнуло понад 1900 автобусів, після оновлення можливості реєстрації лише регулярних рейсів – близько 1400 автобусів. Це важливо з огляду на потребу зменшити час очікування для пасажирів автобусів, адже черги на цьому пункті пропуску сягають 10 годин.
Очікувано зросло використання пункту пропуску “Дяківці” – на майже 25%. Зокрема, за місяць реалізації рішення його перетнуло майже 550 автобусів. До цього ж за аналогічний період з України виїхало трохи більше 400 автобусів. Паралельно фіксується зменшення навантаження на пункт пропуску Порубне. Його перетнуло на понад 100 автобусів менше.
«Запуск великих автобусів через «Дяківці» та перенаправлення нерегулярних маршрутів через «Нижанковичі» дозволяє значно зменшити навантаження на кордон та впливати на зменшення очікування пасажирів в чергах перед кордоном. Відповідні результати свідчать про ефективність перерозподілу транспортних потоків, особливо враховуючи наявність менш завантажених пунктів пропуску, які не повинні простоювати порожніми у той час, які інші не справляються з навантаженням”, – наголосив Сергій Деркач, Заступник Міністра розвитку громад та територій.