
Як 20 років тому було створено Галицький автозавод
Цього дня, 30 вересня 2005 року, виконавчий комітет Львівської міськради зареєстрував ТОВ «Галицький автозавод». Засновниками підприємства стали: компанія “Міра і К”, яка займалася пасажирськими перевезеннями; науково-технічний центр «Автополіпром» та Львівське АТП 24662. На території цього АТП й було організовано виробництво автобусів.
Первинцями стали автобуси малого класу – моделі ГалАЗ-3207 “Вікторія” на шасі ГАЗ-3310 “Валдай” та ГалАЗ-3208 “Бізон” на агрегатах ЗІЛ-5301 “Бичок”. Дебют обох машин відбувся у Києві, на Міжнародному автосалоні SIA-2006.

ГалАЗ-3207 “Вікторія” на SIA 2006. Фото автора

ГалАЗ-3208 “Бізон” на SIA-2006. Фото автора
Модель «Бізон» через проблеми з шасі так і не пішла в серію, а ось «Вікторія» вже у 2006 році була випущена у кількості 70 од. Машина вміщала 34 пасажирів (19 місць для сидіння), була обладнана вклеєними вікнами та пневмоприводом дверей.

ГалАЗ-3207 “Вікторія” на вулицях Львова, 2011 р. Фото автора
За три роки на підприємстві було створено 36 модифікацій цієї моделі для міських, приміських та міжміських перевезень. Усі вони були запущені у серію. Автобуси відрізнялися плануванням салону, кількістю дверей та навіть шириною кузова. Там застосовувався дизельний двигун Д245.7Е2 потужністю 117 к. с.

Надалі розпочався випуск ще однієї популярної моделі – ГалАЗ-3209 на шасі Mercedes-Benz Vario (814D, 815D, 818D). Ці автобуси ще сьогодні можна зустріти на різних міжміських маршрутах.

ГалАЗ-3209.10 на шасі Mercedes-Benz Vario. Київ, 2009 р. Фото автора

На жаль, так і не були реалізовані проекти міського автобуса з низькою підлогою – завдовжки до 8,5 м, а також міжміського – моделі А510.50 на чеському шасі Avia D120.



















