
Як працюють всюдиходи Unimog з інноваційною системою UNI-TOUCH
На муніципальному будівельному майданчику міста Вертхайма (Німеччина) нещодавно почав працювати Unimog U 327 із новою операційною системою UNI-TOUCH. Остання привносить до кабіни водія безліч технічних інновацій, таких як сенсорний екран, додатковий джойстик для підлокітників водійського та пасажирського сидінь та інші елементи керування. Управління навісним обладнанням стає більш ефективним, а робота з кріпленням для навісного обладнання Unimog – більш зручною та інтуїтивно зрозумілою. Система UNI-TOUCH була розроблена спеціально для універсального використання навісного обладнання та полегшить повсякденну роботу у таких муніципалітетах, як Вертхайм.
Unimog із системою UNI-TOUCH для муніципального використання
Нова операційна система UNI-TOUCH дозволяє користувачам швидко та точно виконувати муніципальні завдання, такі як догляд за зеленими насадженнями, прибирання вулиць та зимове обслуговування. В основі системи лежить поворотний та похилий 10,5-дюймовий сенсорний екран, що забезпечує швидкий доступ до ключових функцій. Сенсорний екран можна переміщати між сидіннями, що дозволяє легко керувати з пасажирського місця.
Система керування доповнена новою центральною консоллю, дверними панелями управління та ергономічним джойстиком, вбудованим у відкидний підлокітник. Джойстик легко встановлюється в правий підлокітник сидіння водія або пасажира, що дозволяє керувати навісним обладнанням правою рукою.
Система також підтримує персоналізовані налаштування управління: кнопки можна призначати індивідуально, а робочі процеси можна зберігати у вигляді покрокових інструкцій та автоматично запускати одним натисканням кнопки. Це дозволяє менш досвідченим водіям використовувати раніше збережені послідовності функцій, задані досвідченішими колегами. Навіть за зміни водія носій навісного обладнання Unimog швидко готовий до роботи завдяки різним профілям, які можна викликати за лічені секунди. Поєднання сенсорного екрану, джойстика, що переставляється, кнопок, що індивідуально призначаються, і інтерфейсу, що настроюється, забезпечує безпечну і ефективну роботу, особливо при виконанні різних завдань і при зміні водіїв.
UNI-TOUCH входить до стандартної комплектації носіїв навісного обладнання Unimog.
Компанія Mercedes-Benz Special Trucks вперше представила нову операційну систему UNI-TOUCH на виставці Agritechnica 2023. Тепер вона входить у стандартну комплектацію всіх носіїв навісного обладнання Unimog, від компактної моделі U 219, яка також доступна у версії «Low», до найпотужнішої моделі Unimog U 535 потужністю.
Могутній Unimog дбає про малюків
У Вертхаймі, північному місті землі Баден-Вюртемберг, новий самоскид Unimog U 327 використовується щодня. У теплу пору року Unimog в основному використовується у Вертхаймі та його околицях для будівництва та обслуговування ігрових майданчиків. Загалом 60 дитячих ігрових майданчиків потребують обслуговування. Завдяки системі змінних контейнерів Jotha U 327 стає гнучким засобом транспортування будівельних матеріалів, обладнання та великогабаритних вантажів.
На будмайданчику Вертхайма новий Unimog також використовується для інших транспортних робіт та зимового обслуговування. Для цього в холодну пору року співробітники встановлюють снігоочисник Aebi Schmidt. На будмайданчику встановлений розкидач мокрої солі Bucher для задньої частини, що відрізняється низькою конструкцією контейнера.
При використанні такого типу обладнання водієві може бути корисний доступ до раніше збережених профілів та процесів через UNI-TOUCH. Наприклад, система може увімкнути проблисковий маячок, активувати робочу гідравліку, опустити відвал і перевести його в плаваюче положення однією командою із сенсорного екрану. При цьому розкидачем можна керувати через робочу гідравліку без додаткових дій водія. Ручне прибирання та розкидання можна починати, поки машина прогрівається до заданої температури.
Навіть після завершення роботи достатньо натиснути лише одну кнопку: за допомогою UNI-TOUCH можна запустити робочий процес, який відключає розкидач, деактивує гідравлічну систему і, при необхідності, вал відбору потужності, переводить відвал плуга у транспортне положення та вимикає контрольну лампу.
Новий Unimog U 327 замінює Unimog U 300 з 6600 мотогодинами і приєднується до своїх більших аналогів, Unimog U 400 і Unimog U 430. Завдяки компактній конструкції він легко керується навіть на вузьких вулицях та в обмеженому просторі, наприклад, у житлових районах, незалежно від завдання, що виконувуэться.