
Ram показав концептуальний пікап Dakota Nightfall
Американська компанія Ram, яка входить до складу багатонаціонального концерну Stellantis, презентувала яскравий концепт Dakota Nightfall. Новинка дозволяє отримати перше уявлення про серійний середньорозмірний пікап, який з’явиться наступного року.
Після недавнього анонсу середньорозмірного пікапа від Ford своїми планами щодо цього поділилися в концерні Stellantis. Першим кроком у цьому напрямі став концепт Dakota Nightfall, який показали у Бразилії. Новинка є предтечею серійної моделі, яку випускатимуть на одному із заводів концерну у Південній Америці.
Dakota є подальшим розвитком уніфікованого сімейства рамних середньорозмірних моделей, до яких відносяться родинні Fiat Titano та Peugeot Landtrek. Проте, на відміну від Ram 1200, який був лише результатом бейдж-інжинірингу, Dakota має більше стилістичних особливостей, характерних для Ram, які відрізняють його від побратимів.
Концепт отримав агресивну зовнішність, особливостями якої є великі радіаторні грати з вузькими фарами та світлодіодною смугою на всю ширину кузова. Бурштинові ліхтарі на рельєфному капоті відсилають до Ram 1500 TRX, хоча поки що неясно, чи будуть вони використані в серійній версії. Передній бампер оснащений міцним захистом картера та вертикальними повітрозабірниками. Позаду встановлено світлодіодні ліхтарі та емблеми Ram.
Концепт Nightfall оснащений 18-дюймовими дисками з бедлоками, взутими в 33-дюймові всюдихідні шини, має підняту підвіску з амортизаторами Fox. Він також оснащений широкими крилами, підніжками, гаком буксирувальним, електричною лебідкою і спортивною дугою з вбудованими світлодіодами, на якій закріплено повнорозмірне запасне колесо. Спеціальна матова плівка та бронзові акценти підкреслюють авантюрний вигляд шоукара.
Хоча Ram не розкриває подробиці технічних характеристик Dakota, очевидно, що основою пікапа є рама сходового типу. Габарити моделі імовірно можна порівняти з Fiat Titano, довжина якого 5331 мм. Це більше, ніж у Ram Rampage з кузовом, що несе (5028 мм). Серед основних конкурентів майбутньої серійної моделі – Toyota Hilux, Ford Ranger та Volkswagen Amarok.
Під капотом очікується 2,2-літровий турбодизель, нещодавно доданий до лінійки Fiat Titano, потужністю 200 к.с. і крутним моментом 450 Нм. Двигун працює у парі з восьмиступеневою автоматичною коробкою передач. Емблема 4×4 на задніх дверях підтверджує наявність постійного повного приводу.
Ram Dakota надійде у продаж у Бразилії та інших країнах Південної Америки наступного року. Виробництво налагодять на заводі Cordoba Assembly Plant в Аргентині. Більш детальну інформацію про пікап буде опубліковано найближчим часом.