
Український тролейбус ЮМЗ отримав новий кузов (фото)
Тільки уявіть, тролейбус ЮМЗ Т1 в наші дні з абсолютно новим кузовом. Виявляється і таке може бути, незважаючи на те, що ці машини «Південмаш» не виробляє з 1998 року. Річ у тім, що ці тролейбуси випускали і в Павлограді, а в одному з цехів тамтешнього підприємства досі збереглося близько десяти нових кузовів, які простояли тут майже чверть століття, з 1996 року.
Один із них нещодавно доставили в Дніпропетровськ, доукомплектували його вузлами й агрегатами від списаних ЮМЗ Т1 і вийшов ось із голочки новий тролейбус. Як зазначає на своїй сторінці у Фейсбуці Антон Лягушкін, «відбулася реінкарнація списаного кузова тролейбуса 2083, який «воскресили» в новому кузові».
Нагадаємо, що тролейбусів ЮМЗ Т1 за всі роки виробництва виготовили 479 штук. Ці 18-метрові «гармошки» вміщували до 180 пасажирів (місць для сидіння – 37). Машини комплектували двома електромоторами виробництва “Електротягмаш” (м.Харків) сумарною потужністю 260 кВт. і реостатно-контактною системою керування. Споряджена маса становила 18 100 кг, а повна – 30 140 кг. Тролейбуси могли розганятися до максимальної швидкості 60-70 км/год.






-104x104-c-default.jpg)











