
Чим відрізняється Daewoo Sens від Lanos
Недорогий, економічний і не надто потужний Деу Сенс чудово продавався як на первинці, так і на вторинному ринку в Україні.
Маючи ті ж засоби комфорту, що і Ланос, Сенс міг розганятися до 140 км/год, при цьому споживати близько дев’яти літрів недорогого 92-го бензину. Різниця між Деу Ланос та Деу Сенс — тільки в моторах та коробках передач.
![]() | |
| |
![]() |
Основна відмінність між цими автомобілями полягає, звичайно, у різних силових агрегатах. Двигун Sens робочим об’ємом 1300 см3 (MeМЗ-307), зчеплення та коробка передач аналогічні тим, що встановлюються на «Славути» та «Таврії», але адаптовані під інший кузов. Щоб не переробляти силові елементи останнього, під час підготовки до випуску було змінено кронштейни кріплення на двигуні та коробці передач. Радіатори цих автомобілів відрізняються розташуванням патрубків. У вихлопній системі Sens встановлено іншу приймальну трубу глушника. Існують певні відмінності й у схемі електрообладнання у зв’язку із застосуванням інших датчиків та російського електронного блоку управління двигуном «Мікас 7.6».

Daewoo Sens
Так як Daewoo Sens спочатку замислювався як більш доступний автомобіль, ніж Daewoo Lanos, він випускається тільки з найбільш популярним у нас кузовом седан і в мінімальній комплектації. Не передбачені інші двигуни, кондиціонер, підсилювач керма, подушки безпеки та багато іншого обладнання.
Зате коробка передач відрізняється витривалістю. Багато хто не знає, що КПП на Сенсі обладнана таким же механізмом перемикання, як і на Ланосі. Сама ж коробка проходила тестування в гірських районах Перу.
Склад оливи, передавальне відношення, максимальне навантаження на коробку були розраховані на умови використання в Латинській Америці, із спекотним гірським кліматом.
Коли питання про КПП для Сенса стало на порядку денному, керівництво АвтоЗАЗу запропонувало свою розробку для Латинської Америки, враховуючи важчий кузов Сенсу, порівняно з Таврією. У результаті перуанська коробка була встановлена на базовий Сенс, що дозволило автомобілю використовувати привід управління КПП від Ланоса, знизити витрату палива і збільшити динаміку.

Daewoo Lanos
Але можливість вибору потенційного покупця таки є. Новий Сенс купити вже не вийде, але на вторинному ринку пропонуються три модифікації: Т-1311-42 – базова, Т-1311-40 – з радіопідготовкою та Т-1311-71 – з газобалонним обладнанням. Кожна з них доступна на вторинному ринку та зможе зацікавити автолюбителя, який має бажання заощадити та гарний набір інструментів.