Автомобілі з литовськими номерами доведеться повернути

З'явилася нова схема вимагання грошей з українських власників автомобілів на литовських номерах. Автомобіль доведеться віддати та ще й доплатити гроші за його використання.

25

У Литві з’явилася компанія, що скуповує фірми, на які було зареєстровано ввезені в Україну автомобілі. Разом із документами в руки хитрих ділків потрапляють і всі координати українців, які таким чином «купили» машину. Хоча документально – вони оформилися на цю компанію як співробітники.

Ділки найняли групу юристів, які почали повернення  автомобілів, що заїхали в Україну. Вони обдзвонюють наших співвітчизників (своїх псевдоспівробітників) і вимагають добровільно повернути автомобіль протягом 72 годин представнику компанії в Україні. Але не просто повернути, а роблять акт прийому-передачі автомобіля у свого представника. І він враховує всі пошкодження автомобіля, за які шахраї вимагають оплату.

litovskie_nomera1

Читайте також: Кінець тимчасового ввезення: законопроект про легалізацію авто на єврономерах відхилено

Про таку схему пишуть користувачі соцмережі “Фейсбук”:

«Я зв’язався з цими литовськими юристами, вони надали мені всю інформацію. Чесно сказали, що взяли в роботу лише 10 машин. І поки успішно, тільки от із моїм клієнтом облом вийшов.

Я зателефонував знайомим юристам в Каунасі і автоекспертам поліції (займаються пошуком викрадених машин) у Вільнюсі.

Так от, закон повністю на стороні метких нових власників компаній. Річ у тому, що доручення, які видавалися тут клієнтам на такі машини, – фуфло, як і оформлення співробітником у компанію.

Тепер, якщо щасливий власник такої машини не піде на співпрацю з юристами компанії, то йому загрожують величезні неприємності, а головне: щасливі власники автомобілів нічого зробити не зможуть. Деталі найближчим часом розкладу докладніше. Тут абсолютно всі карти в руках спритних хлопців. А судячи з того, як вони взяли бика за роги, то вони свого не впустять».

Крім того, автор публікації стверджує, що з подібною схемою вже зіткнулися в Одесі власники болгарських машин на тимчасове ввезення.

У коментарях до посту користувачі припускають, які неприємності можуть чекати на «власників» литовських авто в Україні.

«Гарна схема, – пише користувач Тимур. – Якщо власник такої машини не піде на співпрацю з юристами компанії, то машину подають в Інтерпол як викрадену. Їзда до першого патруля». А якщо українця зловлять на такій машині, то йому вже загрожує кримінальна відповідальність (викрадення автомобіля), причому в міжнародному масштабі.

Відгуки під повідомленням свідчать про те, що люди в Україні вже стикалися з такою схемою.

«Знайомий мого співробітника потрапив у подібну халепу. Йому почали пред’являти незрозумілі речі щодо купленого авто на литовських номерах, – пише Вадим. – Тоді він швидко заявив про викрадення, а машину віддав на розбирання. Продавці автомобіля почали погрожувати, але з ними поговорили і мирно розійшлися. На цьому все й закінчилося».

З іншого боку, придумали і схему поведінки людини, якій зателефонували такі юристи.

Купив авто за дорученням, йде в поліцію і пише заяву про викрадення», – вважає Сергій. Хоча як заявити про викрадення, якщо машина тобі не належить юридично – незрозуміло. «Далі знімає з автомобіля єврономери і викидає їх у смітник, – продовжує Сергій. – Потім спилює він-номер, а далі є варіанти. Або зробити двійник (техпаспорти продають наліво і направо). Або зробити договір у простій письмовій формі про купівлю автомобіля. Визнати цей договір у суді. Коли автомобіль заженуть на штрафмайданчик, принести рішення суду, в якому МВС зобов’яжуть віддати авто власнику і встановити новий він-код і видати нові номерні знаки і техпаспорт. Нічого складного в цих процедурах немає», стверджує Сергій.

P. S. Редакція попереджає, що у статті використано інформацію з соцмереж і не відповідає за її достовірність. Але наявність багатьох прикладів побічно вказує на можливість дії такої схеми.

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Вконтакте, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.





  • Oleg Rudenko

    да вот она халява.На каждый хитрый болт есть своя хитрая гайка.

    • Георгий Басенко

      да, но и на любую гайку есть “свой хитрый ключ”))

      • Oleg Rudenko

        да халявщик у халявщика забирает,а лох лоха ищет. “свой хитрый ключ”))-очень дорог.Дешевле крутить обычные гайки простыми ключами и по законам а не против.

  • Сергей Самойленко

    Странная новость… На уровне жёлтой прессы…
    “В Литве появилась компания, скупающая фирмы” – это значит, что кто-то эти фирмы продаёт, так? А зачем связываться с ненадёжными пригонщиками? Разве только так можно попасть на афёру? Просто не старайтесь сэкономить и думайте, думайте, думайте….

    • NikS

      “А зачем связываться с ненадёжными пригонщиками?” – прям детский сад какой-то.
      А какие они – надежные перегонщики? Все эти мутные конторки по пригону – один левак сплошной мутных типов, которые по итогу ни за что не отвечают.
      И если что – на суд ты в них даже подать не сможешь. Потому что сам по факту являешься фейковым сотрудником литовской фирмы, которые ввез авто с сознательным уклонением от налообложения.

  • Vladimir Grigorenko

    Товарищ собрал 8 человек, поехал туда оформил там сп, купили машины и якобы нанял этих 8 человек на работу (сказал доп. растраты около 400€ а после через год надо будет 200€ но это всё на 9 человек) как-то так. Я сильно не вникал.

  • Alan Mask

    ну то мудаки хитрожопі, любителі шари – знов дороги перекривайте, а то не діла ж бачте, не папанятіям делаетса, пацанов чоткіх на польскіх намерах абіжают.

    • Randy

      раб, платишь воровской власти ничем необоснованную пошлину и молчишь в тряпочку.

      • Alan Mask

        іди трасу перекривай, шо тут забув, халявщік?

        • Сергей Петунин

          Это касается тех владельцев машин,которым ‘рассказывали’,что они работают на фирме и т.д.

          Я занимаюсь такими машинами давно,фирма-моя,налоги в Литве плачу вовремя,доверености выписываю свои,зеленые карты проплачиваю вовремя!

          Так что и проблем быть никаких не может.

          Очень часто встречается,что людей обманывают,не все договаривают что бы больше заработать…

          Обращайтесь,консультация 100% правдивая и бесплатная! Привезу любой автомобиль без посредников,из первых рук с 101% легальными документами,которые очень легко проверяются!

          10 лет работаю с Авто риа,более 17 лет занимаюсь автобизнесом.

          Мой номер 0974115011 Сергей.

      • Alan Mask

        виставляй машину на продаж, поки не забрали)

  • Юрий Пителин

    Рассуждения людей о том , что кто то где то слышал. А статья левая и провокационная, чтоб оправдать и отвлечь от не принятия закона в интересах людей. Чтоб нанять людей на фирму и оформить надо платить зарплату минимум 350 евро на каждого в месяц. Фирму открыть 550-700евро + налоги Юридический адрес , бухгалтер ,страховки на сотрудников до 30евро в месяц и не транспорт. И даже это не дает право ездить на транспорте. Необходимо стать на учет в Посольстве Украины в той стране где ты работаешь на фирме и простоять на учете не менее года(таможня на границе объяснит в размере 300-500евро) или иметь постоянный вид на жительство, при временном только на 2 месяца можно лично самому въехать. То , что молодые не опытные новые полицейские ничего не знают , а таможня берет бабло право на управление не дает , а штрафы если нарушен таможенный кодекс от 17000 и до 600тыс с конфискацией(не знание закона не освобождает от ответственности). Органы выжидают , а потом как хлопнут- надо же бюджет как то наполнять, а производство не работает и деньги только у людей. 1 млн. машин по 17000 штраф и в бюджет-630млн Дол. почти транш МВФ

  • ckopnio

    Реєструється в Литві така фірма з купую крутих юристів, яким треба платити зарплату і т.д. І купляє тут ця фірма іншу фірму, в якої на балансі 10 авто, вартість яких нехай кожного 1000 євро. Вкладає в це діло мінімум тих самих 10000 євро. І тут така забирає 10 старих 1995 року авто і ше розводить на пару баксів лохів власників і тут такий прибуток аж максимум в пару тисяч євро, це якщо тих 10 розвалюх вдасться продати знову. Ахахаха ахахахах А що якщо на балансі у фірми 50, 100 таких розвалюх? От це вигода, загнати назад в Литву 100 розвалюх а перед тим купити їх за євро. Ті хто повелися на цю статтю, напевно, вже складають план як таку фірму в Литві заснувати ахахахаха

    • Ігор Галунька

      Все правильно і дуже схоже на фейк, але з одним нюансом: при 10 машинах вся ця процедура, звичайно не має сенсу, але фірма не буде купуватись по балансовій вартості машин, а хіба що, як старі банківські борги – за символічну суму.

      • ckopnio

        Добре, купили ви цю фірму з 10 машинами за 1000 євро. Загнали 10 старих машин назад, що далі?) При цьому витратилися на перевезення машин, пальне, водій. Далі всім їм вже може бути час проходити місцевий техогляд) Навіть якщо цих машин не 10, а 100, 500. Це афера дуже ризикована, щоб їх потім продати знадобиться час і т.д.

        • Naz

          Скорее всего гнать их обратно может и не будут, останутся в Украине, тут их или перепродадут по кругу или легализуют или на запчасти.

    • Dima.Dimonich

      дурачек?
      кто будет открывать фирму для оформления всего 10-ти машин?
      90% пригоняемых – ауди и рено стоим. 3-5 тыс. евро.
      ДАЖЕ если 10 машин на контору – сам “прикур” посчитаешь? или ссылку на калькулятор дать?

      • ckopnio

        дурачок в тебе в дзеркалі) звідки така статистика? купа людей відкривають фірми щоб привезти собі і своїм друзям машини і там на балансі декілька машин. є гіганти які вже вввезли більше 4 тис машин. більшість машин, якщо прикидати на око, пасат, в основному б5 і ауді . але ніхто такою статистикою точно не володіє, скільки хто завіз і яких машин. так що ссилку на калькулятор можеш своєму дєду-вітірану кинути

  • Денис Бованенко

    Это не новость, это Фейк!!!!
    Я знаю, что каждую копейку из этой провокации заплатим МЫ!
    Булка хлеба привезённая на торговую точку на Таврии или старом, очень старом Опеле уже отличается! Предлагаю смотреть на Генри Форда! ЭлектроЛанос Вам в Карму!!!!

  • Денис Бованенко

    Меня сильно расстраивает реакция Журналистов! Слава Богу! Никто не умер, и не погиб, где объективная точка зрения? Любой анализ! Олег Назаренко в качестве Эксперта уже смешон!!!!!

    • cadilluck

      самое забавное, если он этим и занимается
      а еще смешно как он в свитерке под простого водителя косит

  • Саша Факел

    повна брехня та нісенітниця!провладні бариги з пепсіком втрачають шарові грошенята.

  • offroad 123

    Информация Фейк !!! Да и какой дурак продаст фирму на которой авто висят с ним все равно сведут счеты люди которые купили автомобили у него. И если документы оформлены правильно есть договор купли-продажи никто ни у кого не сможет забрать автомобиль! Не понимаю журналисты что завидуют что кто-то покупает машины за 2000 евро …

  • Voldemar Insurman

    Зачем изобретать велосипед? Сделать страховку ОСАГО для иностранной машины, соизмеримой с размером страхового платежа в стране ее регистрации, ввести обязательный техосмотр каждые пол-года по расценкам Евросоюза и т.п. Любители халявы сами перестануть покупать авто из Европы.