Безумовно, головна зміна – це силовий агрегат, який ми вже випробували на Hilux’е (АЦ №41-42 2015). Так, 150-й Prado дістав новий турбодизельний двигун меншого об’єму та іншу автоматичну трансмісію.

На зміну 3-літровому турбодизелю прийшов 2,8-літровий мотор. Незважаючи на менший об’єм, він виявився потужнішим і економічнішим. Цей агрегат розвиває 177 сил замість колишніх 173 конячок. Але головне в ньому – тягове зусилля. Якщо перша «трійка» видавала 410 Нм при 1600-2800 об/хв, то 2.8 D-4D – уже 450 Нм, доступних, щоправда, у більш вузькому діапазоні – 1600-2400 об/хв. Це позначилося і на розгінній динаміці. З таким серцем Prado прискорюється до першої сотні за 12,7 с, а це на цілу секунду повільніше. Проте на бездоріжжі, де Land Cruiser Prado традиційно один з найкращих «пройдисвітів», додаткові ньютон-метри напевно знадобляться.

Мощность нового мотора выросла всего на 4 силы (177 л.с.), зато крутящий момент – на целых 40 Нм (450 Нм). Кроме того, двигатель стал гораздо тише

Новинка для всех

Еще более важное новшество, которое коснулось всех 150-х Prado – трансмиссия. Независимо от установленного двигателя автомобиль оснащен 6-ступенчатой автоматической коробкой передач. Ранее в 3-литровом дизельном Prado и 4-литровом бензиновом работал 5-ступенчатый автомат, а в базовом 2,7-литровом и вовсе АКП с четырьмя диапазонами. Дополнительные ступени оказалась совсем не лишними, ведь они позволили снизить расход топлива.

Як у чесного позашляховика, тут є понижувальний ряд трансмісії та блокування міжосьового диференціала

Єдина дизельна версія Prado стала економнішою в місті більше ніж на літр. Згідно з паспортними даними, в мегаполісі машина бере 9,2 л на 100 км. Під час тест-драйву ці цифри були цілком досяжні, але лише за відсутності трафіку і за умови дуже плавної їзди. Як правило, витрата становила близько 11 л на сотню. Втім, зазначимо, що тестовий автомобіль був фактично без пробігу, а після обкатки в кілька тисяч кілометрів паливний апетит зазвичай слабшає.

Перше, що помітить будь-який власник дизельного «Прадіка» – це те, що в машині стало незвично тихо. Знайомий дизельний гуркіт буквально зійшов на нуль. Причому це відбулося не через покращену шумоізоляцію, а саме завдяки новому мотору, адже автомобіль набагато тихіший і зовні.

Якщо під час першого знайомства з рестайлінговим Prado нам дісталася 7-місна версія з задньою пневмопідвіскою, то сьогоднішній герой із пружинною ходовою. Ще під час оновлення версії її зробили щільною, і це цілком виправдано. Позашляховик не лякає великими кренами в поворотах, немає тут і поздовжнього розгойдування під час розгону та гальмування, як це було в попередньому поколінні LC Prado 120. Підвіска хоч і не залишає непоміченими дефекти доріг, але є енергоємною і буквально випромінює впевненість завдяки своєму запасу міцності.

Поза дорогами

Toyota LC Prado 150 має чудові параметри геометричної прохідності. Кут в’їзду становить 32 градуси, з’їзду – 26, рампи – 22. Кут підйому і поперечної стійкості значний – 42 градуси.

Toyota LC Prado 150 – один із небагатьох рамних позашляховиків на ринку, і знайти йому конкурента за прохідністю не так вже й просто

Внутрішні тонкощі

Ззовні Land Cruiser Prado 150 2016 року відрізнити від побратима 2013-го неможливо, оскільки змін в екстер’єрі не відбулося.

А от у салоні є нововведення – комбінований колір оббивки крісел. Якщо раніше пропонувалися дорогі версії з повністю чорним шкіряним салоном, то тепер «лицьова» частина сидінь починаючи з комплектації Prestige коричнева і лише підкладка залишилася темною. Це трохи освіжило інтер’єр.

Ефектна панель приладів Optitron зустрічається лише в дорогих комплектаціях – Prestige і 7-місцній Premium

test-drayv-toyota-land-cruiser-prado-150-vremya-tishiny-11

Комбінований колір оббивки помітно освіжив салон. Переднім кріслам не вистачає бічної підтримки

test-drayv-toyota-land-cruiser-prado-150-vremya-tishiny-7

Пасажири заднього ряду не скаржитимуться на брак місця. Нахил спинок тут можна змінити

Для дизельного авто став доступним обігрівач Eberspacher, з яким двигун і салон прогріваються за лічені хвилини. А зробити ці хвилини приємнішими допоможуть різні види обігріву: в Prado можна нагріти не тільки крісла переднього ряду, а й задній диван та рульове колесо у топ-версії.

test-drayv-toyota-land-cruiser-prado-150-vremya-tishiny-17

Систему прискореного прогріву двигуна давно встановлюють у Toyota LC Prado…

test-drayv-toyota-land-cruiser-prado-150-vremya-tishiny-16

…зі свіжим оновленням у Prado тепер з’явилась і система прискореного прогріву салону

Мінус усунуто

Новий силовий агрегат суттєво посилив позиції Toyota LC Prado 150. Автомобіль став тяговитішим, економічнішим і трохи наблизився до конкурентів, багато з яких перевершували його за характеристиками потужності.

Об’єм багажного відсіку Prado 150 більше ніж великий: на борт можна взяти 621 л вантажу, а якщо скласти другий ряд, корисний об’єм збільшується майже до 2 кубометрів

Резюме

Кузов і комфорт

Нехай це не найбільший позашляховик у модельному ряду Toyota, однак салон «Прадіка» дуже просторий – тут комфортно розміщуються люди високого зросту і солідної комплекції. Підвіска хоч і щільна, але енергоємна і, головне, всеїдна. Зручний доступ в багажник: в обмеженому просторі дістати або закинути речі можна завдяки задньому склу, що відкривається.
Бічними підніжками під час висадки з авто весь час брудняться штани. Передні крісла через слабеньку бічну підтримку не дуже підходять для швидких проходжень поворотів.

Силовий агрегат і динаміка

Робота 6-ступінчастого автомата набагато комфортніша, ніж у колишньої 5ступінчастої АКП. Відмінна прохідність і наявність можливостей для покращення завдяки величезному вибору тюнінгових запчастин та аксесуарів. Тяговитий мотор. Помірна витрата пального і великий запас ходу.
Незважаючи на збільшену потужність і крутний момент, розгінна динаміка дизельного Prado 150 трохи погіршилася. Примусове блокування заднього моста є лише в топверсії Premium.

Фінанси й оснащення

Крім 5місної машини з’явилася і 7місна. Стало доступно нове оснащення, наприклад підігрівач Eberspacher і система допомоги виїзду з парковки.
Висока вартість авто. 7-місний Prado пропонується тільки в дорогій комплектації і лише з дизельним двигуном.

test-drayv-toyota-land-cruiser-prado-150-vremya-tishiny-14

*Для авто з обраним силовим агрегатом

 

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.